2004年3月8日星期一

【報紙】健仔爆安仔成日追債

日期: 2004年3月8日
來源: 太陽報

女主持參選《伙頭智多星》招募奪冠
梁嘉琪觸怒有線明星夢難圓

電視劇《伙頭智多星》昨日由許志安和張衛健等人挑選女主角,最後由有線藝員梁嘉琪脫穎而出。據知,梁嘉琪這次參選未有知會有線,令有線十分不滿,她的明星夢亦恐怕難圓。

由許志安、張衛健、羅嘉良和吳鎮宇主演的電視劇《伙頭智多星》,昨日舉行招募女主角總決賽。晉身總決賽的九位美少女計有荷蘭美女、趙薇師妹、電視台女主播及模特兒等,各人施展渾身解數表演跳中國舞、體操、扮傻婆及唱歌等,最後由有線藝員梁嘉琪奪得冠軍,而趙薇師妹陳奕池則屈居亞軍。

不過身為有線旗下合約藝人,以主持「有線新聞台」的梁嘉琪卻因此觸怒有線,據悉,梁嘉琪前來參選事前未有知會公司,日前更因此而未能完成公司的工作。當有線方面獲悉梁嘉琪坃冠軍後,即不滿有人先斬後奏,記者昨日聯絡有線藝員部負責人,對於梁嘉琪未有知會公司而參選一事,他說:「其實之前梁嘉琪都有上寰宇試鏡,但係試另一部電影,並唔係女主角招募比賽,佢同我地公司有合約,未曾知會就參選,仲因為參選甩場而影響工作,我地要了解件事。」至於寰宇則說:「我地知梁嘉琪係有線藝員,但佢有冇知會公司,我地就唔清楚,我地仲了解緊。」


許志安(左起)、張衛健、羅嘉良及吳鎮宇,與四位得獎者來個大合照。

健仔爆安仔成日追債

此外,四位男主角的才藝也不遑多讓,即場落手落腳表演生果雕刻、包湯丸、雲吞和小籠包,鎮宇更生吞湯丸餡料,還對尖形湯丸外形意見多多。而安仔被司儀暗寸將鬧出第二個廚房宣言,安仔即面露不悅:「冇唔開心,都聽唔到佢講乜。」問安仔知否舊愛鄭秀文(Sammi)信奉基督教時,他似是不欲多談:「唔答。(有傳Sammi 借運助事業?)唔知,自己唔識答。(你有冇借運?)依家借尿遁先。」

與安仔在《伙》劇中飾演一對鬥氣冤家的張衛健,笑言兩人合作必會擦出火花,還大爆安仔秘密:「有時冇帶銀包問佢借錢使,我唔記啲婆㜈數,佢就記住仲好似雙鬼拍門咁成日追,不過我都有還架!」

沒有留言:

發佈留言