2004年9月22日星期三

【網絡】張衛健歡迎公開真相

日期: 2004年9月22日
來源: 台長KKK

張衛健歡迎公開真相

張衛健假戲真做,把內地演員王伯昭打到血流披面的事件,昨日又有新進展,王伯昭再入院檢驗,他坐在輪椅上向記者表示,被打後一整晚無法入睡,痛得連翻身也有困難,小便更帶血,醫生指這可能是腎臟受傷後出現的情況,但需要進一步觀察檢驗才有結果。

由於事件愈鬧愈大,王晶昨日不得不在北京舉行記者會,表明今次事件已經過詳細調查,記者會上除了播放出當日王伯昭被張衛健打的拍攝片段外,還加插一段謝霆鋒被健仔狂摑的鏡頭,銀幕上清楚可見霆鋒被打至滿臉通紅。片段播出後王晶說:「演員演戲投入,我地都習以為常,可能因為港台演員同內地演員既拍攝方式同理念上有分別,加上劇組班底以香港人居多,可能咁樣令到有d內地演員唔係咁適應!而家王伯昭既情緒仲好激動,佢餘下既戲份唔多,可能會改少少劇本配合。」

健仔對於王晶在記者會上播放片段舉腳贊成,還說:「而家真相大白啦!乜都公開晒,我會保留法律追究權利,唔排除有人誹謗。(其實今次係咪有人博宣傳?)我真係不願置評,我最唔明白既係點解我要打傷佢呢?劇情講我打佢塊面,無端端又變左個腎有事架……我同佢又唔係爭女,又唔係爭戲,根本冇可能發生咁既事。(拍戲咁多年有冇遇過呢d事?)冇呀,今次真係大開眼界!不過我唔想再多講,等劇組去解決啦!」

身在上海的謝霆鋒得悉王伯昭出現尿血的情況後,只笑謂:「呢個絕對係笑話!果場戲我地根本冇拳腳來往,之前我同健仔拍一場戲,佢狂摑我塊面我都冇野啦!」

沒有留言:

發佈留言