2015年9月23日星期三

【報紙】張衞健拍爛新居廁所玻璃

* 編按:
點解好似係Big Four 宣傳咁既~ XD

日期: 2015年9月23日
來源: 東方日報

梁漢文大爆張衞健拍爛新居廁所玻璃

由歌手任賢齊(小齊)、蘇永康、梁漢文(Edmond)和黃家強組成的「男人幫」到電台宣傳,談到各人的優點,大家都激讚家強對音樂夠執着,同時又懂得尊重對方,而老闆小齊則被指夠盡責,講到Edmond的優點,大家就話傻得夠可愛,更勁爆Edmond多年前新居入伙舉辦喬遷宴的趣事,Edmond自爆:「我屋企有兩個廁所,主人房個主廁係落地玻璃,嗰日我有『急事』就去咗廁所,去去下聽到張衞健大叫我,個叫聲仲越嚟越近,繼而見到有手掌拍我塊玻璃,我叫佢唔好拍,點知拍多幾下,成塊玻璃係我面前粉碎咗。」


Edmond又講到清理完畢後以後可以睡覺,怎料打開被單發現裡面放滿茄汁和醬汁:「最慘有一樽係漏嘅!我張新床褥就係咁濕透晒!」另外,小齊又話Edmond在北京工作時被工作人員稱為「Happy哥」,為大家帶來很多歡樂。

沒有留言:

發佈留言