2017年3月6日星期一

【報紙】拍勻中港台劇 張衞健自創金句

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。

日期: 2017年3月6日
來源: 蘋果日報

【拍勻中港台劇】扮孫悟空最經典 張衞健創金句:Yo!使乜驚!

現年52歲嘅張衞健,喺觀眾眼中,演藝作品比較深印象,但其實佢係歌手出身,於1984年參加「第3屆新秀歌唱大賽」,仲得到金獎,但佢翌年已經開始拍劇,處男作係《中四丁班》,同年仲有套《開心女鬼》㖭!


喺佢逾30年嘅演戲生涯中,其實佢拍過唔少經典劇集,先數佢出身嘅大台,《老友鬼鬼》、《我愛牙擦蘇》、《龍兄鼠弟》等,都係至今家傳戶曉嘅張衞健代表作,而最夠人氣嘅當然係《西遊記》,張衞健喺劇集內嗰句「Yo!使乜驚!」仲成為當代嘅流行口頭禪,而佢喺劇集中自我介紹嗰句必定開場白「我係花果山水簾洞美猴王齊天大聖孫悟空」亦流行一時。


《我愛牙擦蘇》劇照



《西遊記》劇照



《城周》圖片


張衞健扮嘅孫悟空家傳戶曉

喺離開香港之後,張衞健分別喺台灣同大陸都拍過唔少劇集,包括《少年英雄方世玉》、《小寶與康熙》、《少年張三豐》、《伙頭智多星》、《小魚兒與花無缺》、《陳夢吉傳奇》等,都大受歡迎,而佢最「響朵」嘅《西遊記》,更喺2002年被台灣八大電視翻拍,變成《齊天大聖孫悟空》,合演啲卡士粒粒紅星,包括Twins、楊恭如、袁詠儀、鄭秀文、曾志偉、謝霆鋒,以及張衞健班Big Four好兄弟梁漢文、許志安同蘇永康。


《城周》圖片



《齊天大聖孫悟空》劇照



《小寶與康熙》劇照


《小魚兒與花無缺》劇照

張衞健嘅金句風格亦有保留,喺《齊天大聖孫悟空》中,張衞健再扮孫悟空,金句再出,包括「型到跌渣!」同「噼啪你個隆的咚!」而喺《小寶與康熙》中,就有「涼風有信,秋月無邊,虧我思嬌的愁緒好比度日如年。雖則我唔係玉樹臨風瀟灑倜儻,但我有廣闊的胸襟加強勁的臂彎。」全部都係經典中嘅經典。


《神探方天謬》劇照


《少年張三豐》劇照


《天下無雙》劇照


《功夫足球》劇照


《機靈小子》劇照

上文提到嘅部份中台劇集更獲香港電視台以外購劇形式買番嚟播,所以就算張衞健轉移自己個發展基地,但係喺香港都仲可以睇到佢主演嘅作品。














(來源: 影片截圖)

沒有留言:

發佈留言