2017年3月6日星期一

【報紙】 張衞健為啖氣剃頭

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。
嘩! 猴王拎住猴毛同扮兔仔的這兩張相未見過呀! 心心眼!!



(來源: 影片截圖)

日期: 2017年3月6日
來源: 蘋果日報

曾受辱「你塊臉冇毛係唔值錢」 張衞健為啖氣剃頭

張衞健嘅光頭形象「深入民心」,有傳係因為拍古裝劇多,經常黐頭套導致脫髮。不過,原來光頭背後係有一段辛酸史。


張衞健嘅光頭形象背後原來有一段辛酸史。

張衞健喺一個大陸節目上,自爆呢段「光頭血淚史」,同埋離開香港嘅原因,原來佢曾經遭一個製作人出言侮辱。

張衞健講到:「當時我碰到一位香港的製作人,他找我拍一部戲讓我開一個價錢,我就給了他一個很合理的價格,然後他是這麼跟我說的:『多少錢?衞健,你不要以為你演完孫悟空之後在香港很紅,我告訴你,你在中國內地的知名度是零。送你一句話吧『記住,你的臉上沒毛呢,你是不值錢的!』」

就係呢番說話,令張衞健決定離開香港去闖一片天,同埋連頭上僅餘嘅頭髮都剃埋,要向嗰位製作人以及全世界證明自己冇毛髮都有價值。


張衞健憑孫悟空一角走紅。


同時因為呢個角色,令張衞健遭侮辱,一個製作人對佢講「記住,你的臉上沒毛呢,你是不值錢的!」


張衞健因此決定離開香港,要闖出自己一片天。


張衞健要證明即使冇頭髮,面上冇毛,自己仍然係有價值。


就係咁,張衞健就keep住光頭形象到o依家。

除咗俾製作人出言侮辱,張衞健仲喺台灣綜藝節目《康熙來了》入面提到:「我在TVB是3,500塊(月薪),維持了大概有10年時間。之前只得2,500塊。」連主持人小S聽完都O晒嘴。

近日張衞健喺無綫新劇《大帥哥》簽約儀式上,佢大方承認自己當初離開無綫係因為酬勞太低。不過張衞健今次重返無綫,就話不問酬勞,只係要求有足夠睡眠時間。



















(來源: 影片截圖)


沒有留言:

發佈留言