2017年3月1日星期三

【報紙】澄清唔係有特權 只係有充裕時間休息

日期: 2017年3月1日
來源: 蘋果日報

【好似返咗母校】張衞健澄清唔係有特權 為拍戲推Job勁肉痛

52歲嘅張衞健(Dicky)喺上月中高調宣佈返大台拍賀歲劇《大帥哥》,雖然今次回巢嘅酬勞唔多,不過聽聞Dicky講明每日只可以拍12個鐘,其次係要有權度橋、隨時改劇本甚至拍檔對白,事後Dicky承認有充裕時間休息,唔介意拖長拍攝期,仲話每次都係開工後有頭緒就會度吓金句。


張衞健澄清拍劇唔係有特權!


張衞健話今次係同無綫合作拍一套劇!


今日Dicky喺將軍澳為《大帥哥》試造型,隔咗21年回巢拍劇,Dicky話心情好似返咗「母校」,不過今次只係會拍攝一部劇,同時亦再次為有特權一事解話:「冇乜特權,不過每一天都需要休息時間,如果計埋瞓覺、沖涼、食飯、同老婆張茜傾電話,再加埋準備第二日拍攝嘅嘢,加加埋埋大約係要12個鐘。」



Dicky話同蔡思貝合作好新鮮。


Dicky話為咗呢套劇推咗唔少job,勁肉痛。



好有艷福喎!

講到改劇本,Dicky話:「我諗冇一個劇本係完美,通常都係邊拍邊改,公司都有希望我有啲嘢會加入去,但係我唔會喺開工之前有頭緒,嗰啲金句通常係邊拍邊諗,靈感到咪澎澎聲加入去。」佢仲話估唔到大家會咁大迴響:「0依家搞到我有啲壓力,要調節返去玩嘅心態,我仲為咗呢套劇推咗好多job,真係有啲肉痛,我叫咗佢哋唔好再講推咗幾多個job,反正我都鍾意拍戲嗰陣唔做其他嘢,專心開工。」



沒有留言:

發佈留言