1984年11月1日星期四

【音樂】兒歌《有你又有我》

* 編按:
《有你有我廣場》是第一代兒童節目《430穿梭機》一個頗受歡迎的天才表演環節,
讓小朋友表演彈鋼琴, 魔術, 唱歌, 又或是功夫等等。
無論表演成怎樣, 主持人一定會說: 「表演得好精彩!」

日期: 1984年11月1日*
來源: Google / Pazu兒歌網 / 香港兒歌網

兒歌《有你又有我》

作曲:顧嘉煇
填詞:鄭國江
主唱 : 張衛健、羅明珠

張:
試過至知 若係未試 點知不可以
若係不敢 永遠不試 真工夫點會知

羅:
試過至知 樣樣亦試 儘量多參與
就是挫敗 我也不怕 喜歡可試多次

合:
有你又有我(有趣得多) 成成敗敗我也玩過(樣樣試過)
有你又有我(有趣得多) 何妨試試就是錯折都經過

試過至知 若係未試 點知不可以
就是挫敗 再試多次 開心因你參與

有你又有我(有趣得多) 成成敗敗我也玩過(樣樣試過)
有你又有我(有趣得多) 何妨試試就是錯折都經過

試過至知 若係未試 點知不可以
就是挫敗 再試多次 開心因你參與

就是挫敗 再試多次 開心因你參與


沒有留言:

發佈留言