1992年1月1日星期三

【雜誌】一起到馬來西亞登台的EYT藝員

* 編按:
嗯~ 是《老友鬼鬼》裡「尚天堂」的髮型呢。

日期: 2006年5月5日
來源: 忽然1周,第562期「想當年」

朱咪咪徐小鳳夜總會同台賣唱 (節錄)

馬來西亞籍新加坡長大的朱咪咪, 79年來港發展, 「我第一間唱夜總會叫華盛頓,就廟街呢度(現址為明星海鮮酒家) ,同場仲有小鳳姐,渠一直都系我偶像,當時大家唔算好熟,估唔到近年見番渠仲認得我。 」朱咪咪唱而優則演,丈夫與兩個兒子都在新加坡生活,但她堅持留港搵銀,究竟為乜? 「有錢唔賺好折墮! 」


入行三十多年的朱咪咪(原名朱月美) ,早年以唱酒廊夜總會維生,因為91年擔任「廟街歌王」尹光演唱會嘉賓,令大家以為她出身廟街。事實上,朱咪咪是過江龍,少女時代已在新加坡出過唱片,來港後從來沒有在廟街賣唱過。



1980年香港華納推出的精選唱片。

見偶像似小歌迷 

朱咪咪79年跟小鳳姐同場登台,但演出時間不同,只在化妝間有碰面機會,「當時小鳳姐出“風雨同路”只碟,我系新人邊敢埋身,91年我做“尹光演唱會”嘉賓,渠後台探班,我同渠講我會扮渠,叫渠睇似唔似,之後渠舉起兩只手指,話系好咁解。」02年朱咪咪與李香琴等舉行“名曲滿天星演唱會”,小鳳姐到後台探朱咪咪班,令她開心不已。

廿年人事幾番新

92年跟朱咪咪一起到馬來西亞登台的無線EYT藝員,現在都各有發展:
1) 李婉華,現已跟吳鎮宇分手多年
2) 李美鳳亦嫁富商做少奶奶了
3) 還有當時仍有頭髮的張衛健


陳淑蘭、梁珮玲、甄楚倩、張衞健、廖啟智 、胡楓、陳欣健、溫兆倫、劉青雲、陳敏兒、朱咪咪、吳鎮宇、李婉華、李美鳳、曾華倩 (1992)

沒有留言:

發佈留言