2001年6月4日星期一

【報紙】結婚要先問老闆劉德華

* 編按:
下圖為宣傳海報。



日期: 2001年6月4日
來源: 星島日報

張衛健結婚先問老闆劉德華

前晚舉行的《 生命重燃慈善演唱會》 , 匯合京港台三地歌手, 但只得張衛健和張茜一對情侶, 自然成為大家取笑的對象, 劉德華更打趣地語帶三級話二人很適合「 造人」 。健仔在否認之餘, 還聲稱不會作婚前性行為!

話說華仔提到活動主題, 捐出的骨髓要符合病者體質才適用時, 立即向身旁的健仔打趣說: 「 我知有人同你好適合。 」 健仔醒目地反問華仔是否指張茜, 豈料華仔輕拍健仔的頭道: 「 姓張的同​​你造人就好適合! 」 嚇得健仔連聲否認說: 「 未做過, 未做過! 」

事後訪問中, 他仍堅稱自己沒有做過, 並指如果真的造人成功便慘了, 因為現時尚未有為人父親的心理準備。他更表示不贊成婚前有性行為, 要做一定要婚後才進行。

隨後還拉華仔落水道: 「 萬一我真係想結婚, 都會先徵詢老闆意見, 如果老闆反對, 就會hold 住先, 因為要尊重事業和老闆的看法, 不過所簽的合約年期不是很長。 」 言下之意似乎不打算在短期內結婚。

在綵排時, 張茜透露健仔沒有向她求過婚, 健仔抵死道: 「 我係冇呀, 我都未投訴佢唔向我求婚… … 」 張茜得悉男友的投訴後, 笑笑口說: 「 佢又唔係女仔, 唔通世界調轉黎, 要我求婚同送結婚戒指畀佢咩! 」 不過, 原來張茜是不明白華仔說「 造人」 的含意, 當記者解釋過後, 她跟男友同一鼻孔出氣道: 「 梗係無做過喇! 」 問到對婚前性行為的看法?她一面尷尬的說: 「 好難答呀! 唔答得唔得呀? 」

其實健仔只是口硬而已, 他對女友可謂愛護有嘉, 知道張茜首次在港演唱, 心情一定會很緊張, 事先已主動跟她商討出場對白和逐句指導張茜所選唱的廣東歌。

雖然張茜曾表示一口流利的廣東話並非健仔所教, 不過健仔透露兩人單獨共處時, 主要是以廣東話溝通, 因為他每每說普通話超過一小時便會開始頭痛, 但健仔又補充說: 「 佢同我媽媽傾偈反而用普通話, 畀個機會我媽媽練習嘛! 」 張茜咁識做人, 醒目女﹗

沒有留言:

發佈留言