2002年4月26日星期五

【報紙】蘇永康借度橋睇鹹書

* 編按:
一生宏願係上《姊妹》封面.... 笑死我啦!

日期: 2002年4月26日
來源: 蘋果日報

蘇永康借度橋睇鹹書  健仔: 貪唐詩悶好過安眠藥

蘇永康為籌備下月開鑼的演唱會,找來老友張衛健度橋搞笑。二人竟以取靈感為名,公然睇鹹書。康仔揚言在個唱上可能會被健仔迫供,大爆房事。而健仔又表示每晚必讀《唐詩三百首》以助入夢鄉。

蘇永康將於下月底舉行「康定情歌演唱會」,為了搞氣氛,他情商橋王老友張衛健度絕世好橋。二人前日為取靈感,相約往紅磡海逸酒店,並帶來一批書籍作參考。


蘇永康: 「咦?點解唔鹹?」 張衛健:「喂!睇完輪到我!」

滿足個人慾望

想不到康仔和健仔的靈感有來自問吳國敬取的馬經、康嫂愛看的《姊妹》、康仔珍藏由飯島愛撰寫的《柏拉圖式性愛》以及健仔自言每晚必讀的《唐詩三百首》,其他「參考書」包括成人雜誌《 Penthouse》和《吉野男女》等。

康仔解釋睇鹹書是因為個唱中有一部分講及兩性關係,故要從中取經,可是最終健仔踢爆說:「乘公司之便去滿足下個人慾望。」健仔邊說邊拿著鹹書翻閱,接著又拿起《姊妹》說:「做到《姊妹》封面係我一生既宏願。」


張衛健:「睇鹹書咁嚴肅?」

會玩互動遊戲

問健仔為何會看《唐詩三百首》,他說:「我貪唐詩夠悶,所以每晚睇三頁就瞓著,好過食安眠藥。」結果康仔與健仔度出一條與歌迷在個唱玩互動的橋,康仔說:「我會拍條片自爆多年好想做、但又唔敢做事,例如我好想有個靚女投懷送抱,不過最後我要點做,就交畀觀眾決定。」

沒有留言:

發佈留言