2004年8月10日星期二

【報紙】張衛健靠惡「 治」 原島大地

日期: 2004年8月10日
來源: 東方日報

張衛健靠惡「 治」原島大地

當大反斗星遇上小反斗星, 後果究竟會怎樣?答案可以在張衛健與原島大地身上尋得, 兩人在電視劇《 伙頭智多星》 合作, 飾演老師的張衛健, 為教好劇中飾演學生「 陳永仁」 的原島大地, 為讓對方進食, 不惜出盡法寶, 軟硬兼施, 又鬧又讚, 才能令他乖乖聽話進食。
現實中, 張衛健遇上「 反斗」 之名威震劇組的原島大地, 一樣要軟功硬功出齊, 起初健仔用言語嚇原島大地, 笑說若對方不乖巧的話, 便將大地塞入雪櫃凍足一晚, 怎料, 原島大地竟回敬一句: 「 好啊, 呢度咁熱, 我都想抖下涼。 」 令健仔哭笑不得。

細時一樣咁活躍

健仔眼見說話未能「 治」 到原島大地, 便改用自己的專長「 演戲」 來嘗試, 趁原島大地「 曳曳」 扭紋時, 便惡形惡相鬧大地, 結果, 終於奏效, 成功制服了精力過盛的原島, 令他坐定定完成戲份, 大家亦可準時收工。與原島大地大戰一場後, 張衛健被問到感受如何?他笑言: 「 其實睇見大地, 我就會諗番起以前的自己, 我細個陣都好似佢咁活躍樣, 同佢合作過之後, 我真係更加明白, 當年我媽咪湊我幾咁辛苦, 母愛真係好偉大。 」

沒有留言:

發佈留言