2012年4月10日星期二

【雜誌】厚底新人王 鄭則士

* 編按:
嗯,所以Dicky的演技也一樣「厚」。

日期: 2012年4月10日
來源: 東周刊

厚底新人王 鄭則士 (節錄)

橫看豎看,鄭則士怎樣都不像快要六十一歲。

他於一九七六年參加無綫第一屆「聲寶片場」比賽獲得冠軍而入行,遊走香港影視圈,既創作了「肥貓」一角,成為了他的標記,也當過兩次金像獎影帝(八六年《何必有我》及九七年《三個受傷的警察》)。雖然早於七九年已在TVB劇集《四眼神探》首次擔任男主角,但到九三年重拍電視時,卻因為不受重用,令他要跳槽亞視兼轉移北上發展,兜兜轉轉○六年又再回到TVB。

他亦曾試過活得很風光,一家六口老婆仔女和父母住又一村千呎豪宅,有兩個傭人服侍,出入揸平治,但也試過因為開設的電影公司倒閉,令他欠債千萬,一鋪輸清光。

起起伏伏三十四年,佔了大半人生,失去的只有歲月,卻沒有磨滅他的意志,更沒有減淡他對演戲的熱愛程度。

演技是需要從真正的人生經歷中感受出來。

七六年入咗行以嚟,「肥貓」呢個角色可以話係我嘅商標,尤其是內地人,一講「肥貓」,都會指定係我;反而喺香港,啲觀眾會將我撥入去「演技派」。

我到依家都好鍾意呢行,雖然喺呢三十幾年嚟,我試過好好,亦都試過有兩、三年輸到乜都冇晒——

九三年嗰陣,公司(他與朋友合夥的滙川電影公司)大概蝕咗千七萬,我都還咗一千萬出去,啲媒體朋友同我講:「你傻嘅咩,有限公司嘛,咪當唔好彩囉!」但我仲想喺呢個圈抬起頭見人,所以我一定要負責任落去。


與張衛健(右一)曾有錢銀轇轕,解決後,兩人仍是好友。

當時除咗我老婆、仔女同父母賣唔到之外,我嘅樓、車,賣得嘅都賣晒出去;應承咗拍嘅戲,我都會攞定片酬用嚟還債;有錢嘅時候,銀行嗰四百萬貸款,就算未到期,我都照還咗佢,點知麥嘉原來識嗰個銀行家,仲講笑咁話我:「吓,你都有鋪還錢癮嗰喎!」

其實間公司我只係佔四成,但我就還足五成,係還凸咗,不過我起碼賺咗個信譽!

在拍攝過程中,我看見郭少芸、黎諾懿和金剛遇上他,都會情不自禁主動跟他擁作一團,聊聊天吹吹水,氣氛愉快到不得了。

然後我想起:行為會形成習慣,習慣會形成性格,性格會形成命運。

鄭則士活了近六十一個年頭,來到今天,有樓有車有工開,又有人緣,一個人仍有能力供養老婆、仔女和父親五個人(他的母親於十多年前已離世),點計都是他應得的。

沒有留言:

發佈留言