2012年10月4日星期四

【廣告】雅居樂「樂.滿家」廣告文字稿

* 編按:
相關廣告片段可以按這裡觀看。

角色 (出場序):
小雲,媽媽,弟弟,爸爸,小小Q,「呢位」小姐,警衛哥哥,屋苑管理員姐姐

(廣告開始)

(小雲第一段自白開始)
(畫面出現一隻哥基犬,配合字幕【張衛健聲演反斗小雲】)

我叫阿雲,「一舊雲」個雲。

(黑底字幕畫面【我叫小雲】)




你可以叫我「雲哥」,或者「大哥雲」,不過大家都叫我小雲。

(黑底字幕畫面【媽媽】)




呢個係我阿媽,佢成日都腰骨痛架,肯定係「駝」我個陣辛苦得濟啦 *註 1*
所以我而家好乖! 起碼乖過佢先....



(黑底字幕畫面【弟弟】)





佢係我細佬,佢叫我叫佢做龍哥喎,查實我阿媽叫佢做化骨龍。
成日都自己同自己玩架,有咩咁好玩? 可能依D就係,gap囉。

我老豆呀,好出名架,出名漏氣~  *註 2*

(黑底字幕畫面【爸爸】)




佢成日都話送間獨立屋俾我,等我呢個長子可以成家立室,
不過間屋開薘架, *註 3* 都唔知係新設計定係未整好....



我有個鄰居,我叫佢做「撻Q」,
不過佢懶cute咁話自己叫「小小Q」,咁咪小小撻Q囉.... 是但啦~  *註 4*
佢成日話架:

(小雲第一段自白結束)




小小Q旁白: 人生有幾多個廿年吖,食得飽先係最緊要呀!

(室內執拾傢俱畫面)

阿媽: 今日我地自己要 pack 晒D野,晏D有人幫我地 pack 埋D野走架喇,好冇?
細佬: 好!

(小雲第二段自白開始)




「pack晒D野」咩意思呀? jap晒D野我就知即 *註 5*,「pack晒D野」真係....
哎~ 唔理咁多啦,約左肥仔呀!

(小雲第二段自白結束)

(馬路畫面)





小雲: 喂~ 快D呀! 走得快好世界....
插入 (小小Q: 唉,唉呀~ 跟唔到呀~~)
小雲: 走得「麼」冇鼻哥呀!  *註 6*
小小Q: 作死你咩~ 泳衣都攞!

(空屋畫面,只剩開薘屋)




小雲: 嘩! 做咩屋企今日咁乾淨,乜都冇晒既?
小小Q: 其實,你有冇諗過佢地搬走左~ 唔要你呢?
小雲: 哼哼 (笑聲),唔係吓嘩,長子都唔要,邊個繼後香燈呀?  *註 7*

(漫畫小雲畫面)


(小雲第三段自白開始)

你都唔好話冇可能喎....



(小雲幻想畫面)

咁我以後咪.... 咪.... 哎呀!

(天旋地轉畫面)
轉~ 天旋地轉.... 好~ 暈~ 咦? 邊個熄燈?

(畫面全黑)
(藍天白雲加大太陽畫面)




嘩~~! 咁光既?!  *註 8*
依度.... 依度唔通就係傳說中既天空之鏡? 好呀! 我終於可以遊埠喇!

(「呢位」小姐抱起小雲畫面)




呢.... 呢位.... 呢,呢位.... 嗯,嗯唔好哄咁埋吖我怕醜呀呢位....  *註 9*

(小雲第三段自白結束)

「呢位」小姐:
咦? 小雲! 你醒喇? 幫你問過,都唔知你屋企人搬左去邊喎....
你同小小Q咁friend,你就留係度住住先啦!



(小雲第四段自白開始)

 friend還friend,我唔想同佢瞓埋一張牀喎,佢咁肥,我驚佢責死我呀!
仲有呀,你會唔會好似我阿媽咁錫我架?



(小雲第四段自白結束)

(室內畫面,「呢位」小姐繪畫中)




小雲: 呀~~ 靚仔! 真係靚仔!  *註 10*
小小Q: 呵~ 欠~ 畫到我悶先至畫你咋!
「呢位」小姐: 好! 搞掂!小雲,睇下似唔似你?
小雲: 講真吖,我七三面靚仔D架!  *註 11*

(背景音樂響起)





(播放室外下雨片段)



(插入對白)
「呢位」小姐: 小雲,唔使擔心喎! 雨過天晴,好快就會搵到佢地架喇!



(背景音樂繼續)

(播放「呢位」小姐和屋苑管理員姐姐對話片段)
(插入對白)
小雲: 肥仔! 好似有消息喇喎!  *註 12*

(背景音樂繼續)

(播放駕駛車輛片段)
(插入對白)
小雲: 唔知佢地有冇掛住我呢?

(背景音樂繼續,開始漸細)

(獨立屋外,家門畫面)




小雲: 阿爸阿媽龍哥! 我番黎喇! 番黎喇! 番黎喇番黎喇番黎喇~~ 阿媽我好掛住你呀~~  *註 13*
(背景音樂漸細,繼續)



阿媽: 唔該晒你同小小Q....
(插入對白)
「呢位」小姐: 唔使客氣~
阿媽: 照顧左小雲咁耐呀!

(室內畫面)

阿媽: 我地都有貼通告搵你架,但係一路都冇消息,你睇!
小雲: 嘩! 畫到咁梗係冇消息啦!



(背景音樂繼續)

阿爸:小雲,你睇!
小雲: 睇咩呀?

(有屋頂狗屋畫面)




小雲: Oh! 終於有屋頂喇!  *註 14* 各位觀眾,my dream house!
(播放dream house插畫片段)
(播放屋苑大環境片段)



(插入旁白)
張衛健: 就係呢一份歸家既喜悅,令呢度四萬個家庭,每一次搬家,都依然住係呢一個家。

(背景音樂完結)
(讀出廣告標語)

張衛健: 雅居樂,樂滿家。 *註 15*

(背景音樂再次響起)
(出字幕)



「小雲搞笑對白」第一段: 工作人員替小小Q戴眼鏡
小雲: 哎~ 算吧啦導演~ 俾乜鬼野眼鏡佢戴吖。
小雲: 睇下佢個衰樣,成個傻X / 蘇永康咁 *註 16*,戴乜都冇用啦....



「小雲搞笑對白」第二段: 「呢位」小姐邊彈結邊唱歌
小雲: 呵~ 欠~ 唔唱好過唱呀,咁鬼難聽!  *註 17* 




「小雲搞笑對白」第三段: 小小Q在方便中....
小雲: 嘩!食左豬紅呀? 咁黑既!  *註 18*




「小雲搞笑對白」第四段: 小雲和小小Q玩耍中
小雲: 喂! 咬還咬,唔好咬頭! 唏! 咬還咬,唔好咬背!
小雲: 唏! 咬還咬,唔好咬腳! 唏! 咬還咬,唔好咬肚!
小小Q: 喂! 咁邊度咬得呀?!
小雲: 即係邊度都唔咬得!  *註 19*



「小雲搞笑對白」第五段: 小雲和小小Q在葉下避雨
小雲: 唉~ 真係cheap,雨水都去飲! 茶水阿姐,俾杯咖啡我吖唔該!



「小雲搞笑對白」第六段: 小雲在方便中....
小雲:
喂~ 擰歪面吖! 人地方便緊呀,唔好拍吖! 擰歪面吖!
黎吖! 唔該吖! 哦~ 唔該啦~~ 唏!  *註 20*



(小雲和小小Q趴在地上)
小小Q: 啊~ 導演嗌放飯,行先!

(背景音樂完結)
(廣告完結)


有興趣的可以按以下連結:
雅居樂廣告文字稿 - 註解篇

沒有留言:

發佈留言