2016年6月4日星期六

【網絡】吳國敬曾零收入 感激張衛健幫忙

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。

日期: 2016年6月4日
來源: NOW視電台, 雷霆881《1圈圈 - 星光背後》

吳國敬曾零收入  感激張衛健幫忙

吳國敬接受商台主持梁泰來訪問,他憶述未有監製要他寫的歌時,經濟極為拮据,幸得小學同學兼好友張衛健施出援手,他說:「嗰時周不時以杯麵伴臘腸就一餐,零收入嗰陣,張衛健會借錢畀我,又會搵人邀請我表演。」當作曲人初期,吳國敬坦言受過不少冷待:「我會親自拎demo去唱片公司,有一次我到寶麗金,有一位幾有名監製竟然同我講『嘩!大歌星,要親自上來sell歌啊?』我係非常愕然,嗰種唔知係咪講笑嘅態度令我感到被奚落。」

他又指鄭秀文與許志安許多作品會起用他的創作,全靠張衛健:「佢知道我作曲就話要聽,聽完就話『唔錯!安仔Sammi要歌,我帶佢哋過嚟揀歌啦!』我同安仔Sammi的關係都係咁樣嚟。」

沒有留言:

發佈留言