2002年2月17日星期日

【報紙】歡迎利用張衛健

日期: 2002年2月17日
來源: 蘋果日報

歡迎利用張衛健

自言一向將家庭放在首位的許志安,愛情放在第二位,第三位才是朋友,但他對朋友絕對有情有義,去年梁漢文經濟出問題,他二話不說拿出數十萬元解好友燃眉之急,在現今勢利的娛樂圈中,願意雪中送炭的人,特別難能可貴。而安仔最近亦做了一件令好友張健十分感動的事。


《齊天大聖孫悟空》劇照。

甘願奔波呆等

許:健仔內地橫店拍《齊天大聖孫悟空》,我同佢講唔使客氣,即管用人情牌搵人客串,大家一定撐你,我就第一個自薦客串。上個禮拜我專登抽一日時間,坐兩個鐘頭飛機,再搭四個鐘頭車去橫店,一心幫佢客串扮牛頭馬面。我好戲服等埋位,結果等幾粒鐘之後,健仔走埋同我講『安仔,唔好意思,你場戲唔夠時間拍要取消。』

當時我聽到都幾晴天霹靂,真係好想打佢幾拳,咁辛苦長途跋涉去到,佢話唔使拍。不過諗深一層,見佢幾日幾夜冇休息過,工作人員幫佢用膠水將一大把長鬚黐塊面度,而佢就係咁住個風筒幾粒鐘,吹番乾面上膠水,緊重要辛苦幾個月,我重邊度嬲得佢落。


許志安主動提出客串《齊天大聖孫悟空》。

食燒鵝髀療傷

許:到第日(二月七日)返到香港,我知八號係佢生日,七號晚一過十二點,我就打長途電話同佢講生日快樂,我知道當時佢好感動。 

記:有傳聞話上年你生日時,你蘇永康屋企過生日,因為 Sammi冇同你慶祝,所以你好唔開心,康仔為哄你開心,專登落街買你最鍾意燒鵝髀畀你食。

許:康仔晚係買左燒鵝髀幫我慶祝生日,但其他傳聞就唔係事實,有時我覺得傳媒好鍾意好主觀咁將一D唔係事實的傳聞當真咁寫。

後記

許志安表示不開心的時侯,他喜歡到尖沙嘴的青年桌球會打波,而且曾有幸跟世界排名第二十四位的香港頂尖桌球好手傅家俊切磋,對方更即場指點他的球技,不過彼此水準實在太遠距離,所以安仔縱有高手指點,亦未能完全領略高手的秘技。安仔笑言還是跟水準相當的張智霖及張健較量時,才較有取勝把握。

沒有留言:

發佈留言