2002年10月31日星期四

【報紙】張衛健封棒 告別花果山

日期: 2002年10月31日
來源: 東方日報

張衛健封棒 告別花果山

由張衞健、梁漢文、葛民輝及李燦森等主演的電視劇《齊天大聖孫悟空》,以無綫台慶劇姿態於下月十一日推出,昨日一眾主角一起出席首映儀式。席間健仔宣布,此劇將是他扮演「孫悟空」的最後一套電視劇,他從此封起金剛棒不再扮馬騮,正式告別「花果山」。

健仔表示入行以來,拍《齊》劇拍得最辛苦,他說:「呢次係最後一次扮,Never Again ,因為真係太辛苦。我真正體會到乜嘢叫做拍到嘔,最後嗰兩星期,每日開工、收工都會嘔嘅。而且今次無論演員配搭、特技花費,都去到一個極限,我下次再拍,唔通要搵到葛優、張藝謀、梁朝偉、張國榮咩!」

曾請教周星馳

其實在拍此劇之前,健仔早已感到有大壓力,曾寄望自己有突破,於是特別向另一位「經典孫悟空」周星馳取經:「結果星仔嘅答案係我上次點演,今次就點演,我問如果觀眾唔接受咁點呀?佢話唔使理咁多喎!」

其實健仔也覺得拍劇應重質不質量,所以同時他會減產,以後每年只拍兩部,原來此念頭跟羅文的逝世有關,健仔說:「以前真係忽略咗好多嘢,好似家人、女友咁,有人話如果叫羅文俾晒啲錢嚟換健康、自由,佢都一定肯,所以我趁而家有健康身體,就要好好珍惜。」

沒有留言:

發佈留言