2002年10月31日星期四

【報紙】演馬騮精請教星仔求突破

日期: 2002年10月31日
來源: 太陽報

演馬騮精請教星仔求突破  健阿Sa咀到反轉

無線台慶重頭劇《齊天大聖孫悟空》昨日舉行首映會,片段中有一幕蔡卓妍(阿Sa)和張衛健(Dicky)親嘴的戲分,兩人更咀到反轉。Dicky更表示曾向周星馳請教飾演孫悟空的心得以求突破。

張衛健、李燦森、葛民輝、梁漢文與Twins的阿Sa及鍾欣桐(阿嬌)昨日出席無線電視劇《齊天大聖孫悟空》首映會。在劇中阿Sa飾演的「紫蘭仙子」愛上張衛健所飾演的「孫悟空」,二人更會有一幕親嘴鏡頭,阿Sa昨日說:「我都唔係第一次拍咀戲啦!而且包場Kiss只係蜻蜓點水式咋!仲要瞇埋眼,大家都好專業一次過搞掂晒啦!(咁你覺得Dicky個嘴好唔好錫?)嘩!呢啲兒童不宜,唔講呀! 」


健仔自爆曾請教周星馳以尋求突破。

獲星仔派定心丸

而張衛健昨日則表示再度飾演孫悟空,曾專誠向也曾演孫悟空的周星馳請教,希望能突破上次的成績,他說:「我今次係最後一次飾演孫悟空,因為實在太辛苦喇!我幾年前做過一次孫悟空,今次再做驚俾人話冇突破,所以我之前問過星仔(周星馳)我應該點做,佢就話只要好似上次咁就得,令我放心好多。」

沒有留言:

發佈留言