2003年1月10日星期五

【報紙】張茜至冧張衛健唔正經

日期: 2003年1月10日
來源: 蘋果日報

張茜至冧張衛健唔正經

張茜現正身在北京忙為新劇開會及宣傳,其男友張衛健( Dicky)則於上海拍劇,二人未能同度新年,但早已交換禮物。


張茜現身在北京忙拍新劇。

張茜日前接受電話訪問,她表示 Dicky在平安夜及元旦都有致電給她。她說:「大家都要工作,冇辦法啦。我今年好早已經準備左禮物,送乜就唔講得,總之有心意。」

畫賀卡送禮

Dicky向來口齒伶俐,他有否以甜言蜜語向女友賀新年?張茜說:「佢唔會成日講野哄我架,佢送禮物畀我都係粗聲粗氣咁話:『攞去啦,畀你架,我愛你呀。』全部都好唔正經咁講嘅。」 張茜又透露她有自畫賀卡送給朋友的習慣,但卻沒有送給 Dicky,她說:「我好鍾意畫畫,佢屋企都擺左一幅我畫嘅畫架。」張茜下月會與 Dicky到法國探望胞姊,之後便要返北京拍攝新劇。

沒有留言:

發佈留言