2003年3月18日星期二

【報紙】張衛健同星爺冇瓜葛

編按:
設計對白: 「依個係我個baby! 啜~」

日期: 2003年3月18日
來源: 蘋果日報

張衛健同星爺冇瓜葛

張衛健( Dicky)昨天 (17日) 任愛心之星,出席在屯門舉行的「捐血助人獻愛心大行動」,他還即場捐了350CC血液,當完成整個捐血過程後,他稱那個血包是自己的 baby,還問工作人員取回合照。





張健昨天任愛心之星,出席在屯門舉行的捐血行動。

「唔知打乜官司」

對於周星馳與寰宇公司老闆林小明近日因劇集《功夫足球》鬧糾紛,作為該劇的男主角 Dicky說:「唔關我事,我只係拍戲,問就問老闆啦!雖然我冇睇過劇本,但我諗應該同《少林足球》唔同,其實唔侵犯版權就得。」至於 Dicky曾公開透露會與周星馳合作,但事後對方否認此事, Dicky說:「明眼人睇都知發生乜事,我唔想講太多。」被問到怕不怕影響他與周星馳的感情,他說:「怕咩?我同佢冇乜瓜葛,都唔知佢地打緊乜官司。」

沒有留言:

發佈留言