2003年7月23日星期三

【報紙】安仔新居唔招呼老友

日期: 2003年7月23日
來源: 蘋果日報

安仔新居唔招呼老友

許志安前晚在中環為 Johnnie Walker宣傳,安仔表示廣告商送了約五十支酒給他,安仔說:「我都要新居裝個新酒櫃,我會將呢酒送畀朋友。」而安仔日前更邀請了舊同事到新居慶祝,他說:「舊同事會錫我間屋多,朋友會搗亂,我平時最鍾意去蘇永康屋企劈酒。」

錄音錄到喊

安仔又提到張衛健有一次到他家的不愉快經歷,他說:「健仔四圍摷食,打爛酒樽同畫花牆,搞到我屋企亂葬崗咁。」問安仔有否請鄭秀文到訪,安仔說:「我落柯打唔准人講,自己都唔講。」

問安仔的新歌《一步一生》是否形容他和其女友,安仔說:「我錄音時錄到喊,但大家唔好對號入座。」

沒有留言:

發佈留言