2003年8月11日星期一

【報紙】安仔生日唔開 P怕蝕底

日期: 2003年8月11日
來源: 蘋果日報

安仔生日唔開 P怕蝕底

許志安明日三十六歲生日,他昨日在九龍城啟德保齡球場出席「 Neway安仔同你 Birthday碌」,與百多名歌迷一同打保齡預祝生日。

安仔表示今年不想搞生日派對,他說:「有朋友打畀我問我點搞,我話唔想搞,年年生日搞派對都自己畀錢,但會有好多唔識人跟住朋友,做乜要請班唔識人玩?」

鄭秀文下周牛一

安仔表示已收到很多生日禮物,問他有甚麼生日願望?他說:「希望緊演唱會可以加場。」
下周二是鄭秀文的三十一歲生日,問安仔可會互送禮物及一同慶祝?他甜絲絲地說不會回答。

日前安仔與張衛健去看皇馬球賽,問他為何不與師傅梅艷芳同行?他說:「我唔想俾人影相,我大螢幕見到霆鋒,重以為係魯爾。」

沒有留言:

發佈留言