2004年4月7日星期三

【報紙】《伙頭智多星》深圳開鏡

日期: 2004年4月7日
來源: 蘋果日報

《伙頭智多星》深圳開鏡  再度以情侶檔演出

電視劇《伙頭智多星》昨日在深圳一酒家開鏡,主演的張衛健、羅嘉良、吳鎮宇、許志安、黃伊汶、 Boy'Z成員 Kenny,以及從《伙》劇女角選拔賽中獲得亞軍的陳奕池均有出席,但獲冠軍的梁嘉琪因跟有線有合約而未能參與,由張衛健女友張茜頂上,在劇中與張衛健扮演情侶。


張衛健與張茜在新劇中將再度以情侶檔演出。

「攞獎唔到我揀」

日前金像獎頒獎典禮頒發「演藝光輝永大獎」給梅艷芳,其生前好友劉培基與徒弟許志安和何韻詩上台代領,惹來梅媽指大會對她毫不尊重,更形容安仔和何韻詩為「刮龍徒弟」。安仔昨日暗寸梅媽說:「師傅D野唔係交左畀遺產託管人咩?我知錢係萬惡,但有託管人係度,佢唔使擔心呢?攞獎唔到我揀,係劉培基先生邀請我,劉培基一向負責開師傅工作,大家都係一條心幫師傅攞獎,唔想咁多是是非非。」


而阿梅胞兄梅啟明昨日則在電話中說:「個獎係屬於阿梅,我係唔會主動聯絡人攞番個獎,睇佢跟住點做囉!」今日是阿梅逝世一百天,梅媽會為亡女在九龍塘省善真堂打齋。

張衛健晴天霹靂

此外,張衛健和張茜昨日在人前表現煙韌,張茜否認今次演出是張衛健穿針引線,更非執梁嘉琪二攤,她說:「呢兩年黎大家都好介意情侶檔演出,所以原先我都推左呢部戲,走去拍另一部。 但後來林生林太搵我經理人,我見角色幾適合我,所以接左,張衛健後來知道我拍,佢都晴天霹靂呢!」

沒有留言:

發佈留言