2006年3月13日星期一

【報紙】《雙節棍》劇集告吹

日期: 2006年3月13日
來源: 蘋果日報

《雙節棍》劇集告吹

陳奕迅被傳在下周四與徐濠縈舉行婚禮後,本月底便到內地與張衛健演出劇集《雙節棍》,並可得約五百萬港元酬金,但因張衛健與製作公司反目,連帶他亦決定放棄演出。

張衛健原定與蕭定一的「一席好漢公司」合作拍攝新劇《雙節棍》,另一男主角亦傾好了由陳奕迅( Eason)擔任,在劇中扮演一名捕快。而為了拉攏 Eason演出,該公司更以五百萬演三十集的可觀酬金作利誘。為了賺奶粉錢, Eason亦為之心動,與蕭定一開始詳談細則條件,可惜在臨近簽約之際,又出現變數。


張衛健(左)因和蕭定一(右)在劇本上意見有出入,而放棄演出劇集。

原來因近期古裝劇唔可以上中央台黃金檔,張衛健與蕭定一為該劇開拍延期及在劇本上談不攏,據悉事後張衛健曾聯絡過 Eason,告知他整件事,還建議他重新考慮會否接演該劇,結果 Eason與經理人陳家瑛商量後,決定推辭演出。但蕭定一並未有因為張衛健拒絕合作而放棄開拍該劇,後來更找了黃子華頂替他的角色,但黃子華要看過劇本才考慮會否接演。

記者昨日致電給陳家瑛,她表示:「原本 Eason係想接拍呢齣劇,但後來發現期都幾滿,如果再接埋呢齣劇,真係驚唔夠時間做歌唱事業,最後我同佢商量過,決定放棄接拍,至於張衛健與蕭定一之間的問題,我呢方面唔想作出評論。」

記者昨日亦聯絡了張衛健,其弟 Henry代回覆說:「佢公司係 Dicky(張衛健)代理公司,而我係 Dicky經理人,佢公司可以代 Dicky拉生意,我呢邊亦可以,至於《雙節棍》呢齣劇,佢公司開又得,唔開亦得,但到目前為止,我呢一方就仲未接到開工通告。」

延期開拍劇集

至於蕭定一則在電話中解釋說:「我同張衛健冇反面,只不過因近期古裝劇唔可以上中央台黃金檔,所以齣劇要改劇本,咁必定會順延遲開,張衛健事實為咁而唔開心,至於 Eason之前係收定,但齣劇延遲開,公司咪將期畀番佢。」

沒有留言:

發佈留言