2010年2月6日星期六

【報紙】梁漢文會合 Big Four三子散心

*編按:
影片的重點在最後! 哈哈哈哈。

日期: 2010年2月6日
來源: 蘋果日報

捲入內地群毆案 梁漢文返港解畫  梁漢文會合 Big Four三子散心

梁漢文( Edmond)日前於恩平演出酒吧騷,疑拒絕醉客合唱而遭掌摑,並引發黑幫互毆。事後 Edmond即飛曼谷會合 Big Four三子散心,至前晚(4日)他在香港機場首度露面,但對被兜巴星及被打爛車窗一概否認,更將群毆淡化成少少口角,不過他解畫時卻不停標汗,緊張表現令人費解。


左起:蘇永康、梁漢文、張衛健及許志安齊齊步出禁區,大批記者到場追訪梁漢文,其他三人變成陪襯。

梁漢文上月底於恩平酒吧登台,有傳因他拒絕與醉客合唱被掌摑,再演變成黑幫打交。事後 Edmond聲稱只是兩個男人在台上爭執,但前日本報找得事發短片,發現 Edmond當晚被多名彪形大漢包圍,但他卻於台上疾呼「我控制所有嘅場面, OK?」及「我唔鍾意俾人逼我做嘢嘅。」話口未完台上台下已大混戰, Edmond更被人拉扯致落荒而逃。

戴墨鏡帶笑出閘

其後 Edmond即飛曼谷會合許志安、張衛健和蘇永康散心,至前晚 Big Four返港。戴墨鏡的 Edmond帶笑出閘,其面上未有受傷表徵,有備而戰的他面對記者強裝鎮定,提及被掌摑一事, Edmond雖故作輕鬆,然而全程狂標汗,他說:「我去到泰國之後,有人話畀我聽有報道寫到好嚴重,我想講我完全冇俾任何人掌摑過,冇俾任何人惡意身體接觸過,呢個可以好肯定咁講。」

Edmond重提事發情況說:「成件事嘅過程係我上台時,發覺台上有兩位朋友同其他人,嗰時已經起咗音樂,所以我照唱。到唱歌中途,佢哋仲喺台上,兩個人類似有少少口角,其他人喺度勸,我唱完第一首歌後就俾工作人員拉去後台。」隨後主辦單位便通知他離開, Edmond謂:「唔係好識驚,我都唔知乜嘢事。」有傳他離場時,其座駕被人打爛車窗, Edmond也否認:「成架車係完整無缺返香港。」

此時健仔插嘴問 Edmond:「你有冇俾太太掌摑過呀?」 Edmond邊抹汗邊說:「我冇,你有冇呀?」健仔答:「我有,哈哈哈!」記者見 Edmond成頭汗,他卻說:「因為熱啫。」被問到日後登台會否更小心? Edmond說:「都唔會嘅,一路都係咁做,會如常工作。」至於 Big Four紅館騷會否加強保安,他豪氣地說:「呢單嘢係梁漢文嘅事,唔關 Big Four事。」


(來源: 蘋果動新聞)

沒有留言:

發佈留言