2013年7月14日星期日

【報紙】張媽媽重新游水 張衞健: 她是我的榜樣

日期: 2013年7月14日
來源: 蘋果日報

張媽媽重新游水  張衞健: 她是我的榜樣

張衞健(Dicky)母親余嘉碧上月初喺酒店游水時遇溺昏迷,要喺伊利沙伯深切治療部搶救,幸吉人天相,張媽媽最後冇事出院。本月初張衞健仲陪媽咪行山,認真孝順。


張衞健向來疼錫媽咪余嘉碧(左一)。(資料圖片)


張衞健月初陪媽咪行山(右圖),今日Dicky再貼張媽媽游水相(左圖)。(微博圖片)

今日Dicky喺微博再貼張媽媽新相,雖然張媽媽曾因游水而出意外,但佢並不畏懼,反而繼續游水強身健體,Dicky喺微博寫道:「我媽媽﹗一個月之前她在游泳時出意外,停了心跳,呼吸及脈搏兩次,每次好幾分鐘,今天她在那裡跌下,就在那裡爬起來,從(重)新游泳﹗她是我的榜樣,媽我向您致敬!」

沒有留言:

發佈留言