2013年10月22日星期二

【報紙】梁漢文搵千嬅健仔谷歌送吻報答

*  編按:
嗯~ 他最近在香港嗎? 不是要出席很多演唱活動嗎?
話說那個梅姐紀念節目,我難得的轉台就是為了回顧梅姐的片段和歌曲,
怎料.... 竟變了這樣,好像被「搵笨」了耶。抵鬧啦。算鬧得少喇。

可按這裡看內文中說的新歌宣傳廣告。

日期: 2013年10月22日
來源: 東方日報

梁漢文搵千嬅張衛健谷歌送吻報答

梁漢文(Edmond)到電台宣傳新歌,他表示新歌反應好好,公司更為他準備了神秘禮物:「公司搵千嬅同張衛健幫我首歌錄咗個廣告,千嬅仲幫我錄咗個劇場版,(點報答佢哋?)每人咀番幾啖,Dicky呢排喺香港就易搞,千嬅呢排忙拍戲,或者我買番份禮拜畀佢個仔。」
提到無綫製作的梅姐紀念節目被插,Edmond說:「製作係點我唔知,呢排成日上廣州做嘢,(有冇搵過你?)我唔知有冇搵過我,係TVB同我公司傾,我明白參與活動嘅歌手同梅姐合作過好啲,但好多情況都無可厚非,希望大家從另一角度欣賞。」

沒有留言:

發佈留言