2015年8月13日星期四

【報紙】梁炳騷男人幫出場 張衛健扮鬼臉

* 編按:
現場見到真係好好笑!!


來源: 《明報》多媒體頻道's YouTube

相關影片可以按這裡觀看,或按這裡觀看。

日期: 2015年8月13日
來源: 蘋果日報

梁炳尾場騷 男人幫出場 張衛健扮鬼臉

梁漢文噚晚喺紅館舉行尾場個唱,邀來鄭中基及王菀之任嘉賓,而梁炳則自彈自唱《海闊天空》,之後男人幫其他3個成員蘇永康、黃家強和任賢齊就出現,梁炳話:「多謝老闆小齊,病都來,來緊我哋會出碟電影和開騷,11月又會紅館見。」



之後家強話蘇康黑哂面,蘇康借機話:「現場有兩對唔友善嘅目光,張衛健十個光頭九個富,做完個《我是演說家》,評下人就話番來買豪宅,第二個寬容啲,可能佢今日生日,許志安生日快樂,不過生日鼻大咗,雜誌話佢手頭上物業持有一億,我就冇喇!」梁炳即刻附和話:「其他就有一億。」蘇永康續說:「所以我決定飲兩家茶禮,呢啲就冇得怪我嘅。」


台下張衞健個表情好趣怪



仲歪晒嘴呀喂﹗


許志安都笑晒口

家強即刻指責蘇永康話:「你咁叫騎牆!」蘇永康反應好快咁寸番家強話:「鬼叫你隊嘢拆咗合唔番埋。」家強勸梁炳同蘇康全情投入男人幫,唔好理Big Four,螢光幕就出現張衛健和許志安喺度笑個樣。

梁炳仲有一段對太太嘅深情對話,老婆入院第一晚,梁炳因為唔想諗太多,走咗去一間無人識嘅波樓,佢話:「突然好掛住老婆,買個眼罩(口罩)去探佢,見到佢瞓咗,15秒之後醒咗,佢話夢見我,真係當兩個人關係昇華係有心靈感應。」

完騷後嘅訪問,梁炳講兩個經歷時兩度眼濕濕,佢話:「冇咩歌手好似我咁,演藝事業咁峰迴路轉,太太嗰部份都有眼濕,我係想講心入面嘢同歌迷分享下,11月開始做男人幫,我仲要特別多謝台下朋友,好似歌星賀台慶,安仔生日都來,真係要同佢飲番杯。」

沒有留言:

發佈留言