2015年11月30日星期一

【報紙】做男人幫嘉賓 張衞健嫌觀眾反應差

日期: 2015年11月30日
來源: 東方日報

做男人幫嘉賓 張衞健嫌觀眾反應差

由任賢齊、蘇永康、梁漢文(Edmond)及黃家強組成的組合「男人幫」假紅館舉行《男人幫演唱會2015》尾場,擔任嘉賓的「Big Two」許志安和張衛健(Dicky)面對面、鼻貼鼻的升到台上,Dicky突然叫停音樂,並對安仔說:「搞清楚,呢度唔係Big four場,唔應該唱歌同握手。」安仔則問:「唔係big four場,咁我哋都唔應該嚟㗎喎。」Dicky笑說:「係呀,順路咋,我去萬國(殯儀館),幫你book定位先!」


張衞健搞笑話自己路過,原本係去萬國幫許志安BOOK位。


之後張衞健同許志安扮嘢話反應差落返台唔唱。


咁之後當然有返上嚟唱啦。


張衞健做「男人幫」嘉賓,上台狂踩佢哋之餘,仲話現場觀眾反應唔夠做「Big Four」時好。

提議搞「女人幫」

接着兩人指蘇康與Edmond完成男人幫的演出後可以翻兜做Big Four,所以安仔就提議另組「女人幫」,Dicky更笑說要找Twins、Cookies、肥媽、葉麗儀、羅蘭等加入:「成班都係女,得我哋兩個仔幾過癮呀!」而兩人嫌現場氣氛不夠熱烈,表示不會唱歌,Dicky說:「頭先啲聲對男人幫嚟講可能好好反應,但對big four嚟講真係麻麻,不如落番去先,反應好就上番嚟,差就去後台沖涼。」


見到有「男人幫」,許志安就提議組番隊「女人幫」。


之前音響有問題,蘇康問係咪張衞健搞事所致,張衞健即刻話:再嘈我就抆第二條線!


睇吓小齊笑到彎晒腰就知張衞健搞笑能力有幾勁。

兩人落台後,馬上又與男人幫一起重回舞台演唱《火熱動感lalala》,掀起全晚高潮!蘇康問到剛才音響故障是否兩人所為,Dicky即說:「你再嘈我就抆第二條線!」隨後又謂與安仔衷心「恭喜」男人幫:「我收到風話紅館之後,佢哋嘅巡迴有一百五十幾場洽談中,不過傾成嘅好似得兩場咋喎!都好勁㗎。」六人在台下互相擁抱一番後,Dicky和安仔才下台。

輪流玩感性

接着四人輪流說出加入男人幫的感言,家強指自己心情變好,更學了很多新事物。Edmond就謂找到另一個自己,台上有種放鬆的感覺,希望感覺一直陪伴自己。小齊表示想與其他成員一起開發未來的路,而蘇康就指年紀愈大,選朋友愈挑剔:「今次同佢哋合作,我喺每個人身上都發現成功嘅優點,令我自己都更成長。」最後他們唱出《海闊天空》,為演唱會劃下完美句號。




六個男人抱抱。


男人幫

沒有留言:

發佈留言