2016年5月21日星期六

【報紙】《足球小將》現身撐阮兆祥

* 編按:
做乜咁認真~

日期: 2016年5月21日
來源: 蘋果日報

【又係勉勵港人嘅時候】《足球小將》現身撐阮兆祥 射呀射呀射他吧!

噚晚係阮兆祥《硬食放題棟篤笑》首場,地點係灣仔伊館,8點15分開場。嘉賓就有陳志雲、陳法拉、伍詠薇、陳敏之、張衛健、關楚耀同韓藉女友Miu Kim撐場。

去到尾聲,祥仔感觸地謂:「香港好似好多嘢都失去咗咁,好似公屋冇咗啲士多,香港人亦都好似冇咗將來,冇咗自己,冇咗自由。今晚其實我有個訊息想帶俾大家,就係硬食就係依家祥仔嘅標誌,其實硬食對自己對於生活上嘅不如意,或者失落時嘅自嘲。今次話題係硬食放題,其實係想講,你有得揀,同埋你識唔識得去揀。其實香港人心目中都係有得選擇。」 說罷即唱《前程錦繡》勉勵大家,全場一起拍和。


祥仔又同觀眾影大合照,又叫大家戴上入場嗰陣派嘅熊貓紙眼鏡,同全場一齊selfie。

感動落淚?未完,呢個時候,《足球小將》—— 唱主題曲嘅張衞健出場,同祥仔合唱「射呀射呀射他吧!」兩人又話當年,大家都係參加新秀入行,祥仔話:「當年我輸咗俾健仔,飲恨。」健仔就話:「當年都係喺呢度(灣仔伊館)舉行決賽,之前一晚嚟呢個場館瞓咗一晚,因為想同呢個場館熟啲,點知瞓完一晚真係攞到冠軍,所以話成功真係唔容易!」

健仔又憶述:「當晚決賽嘅時候,其實係得我同祥仔有跳舞,估唔到當年新增台風獎,又估唔到自己攞埋呢個獎。」兩人隨即重跳番幾十年前新秀決賽舞步,之後健仔自白:「其實我同祥仔都有一個共通點,就係大家都想喺樂壇闖一番事業,但大家都冇闖到。張衞健就去咗三廠拍劇,而佢就做咗主持,咁大家喺唔同範疇發展。」

健仔又話:「我覺得阮兆祥可以喺三年內喺紅館開到騷。」祥仔即說:「如果真係成事,我就會請張衞健做嘉賓。」又謂兩人另一共通點,就係今時今日仲喺呢行做嘢,永不放棄,仲呼籲香港人:「有夢想就要去試,香港人加油!」


突然有一隻熊貓闖入


原來係佢


「射呀射呀射他吧!」



真係功架十足




跳番幾十年前嘅Chok舞




少不了都係呢啲想當年再勉勵港人嘅環節。

咁今次對個騷俾自己幾多分? 祥仔講:「唔知噃!表現終於唔會有完美,今次好多圈中朋友睇騷,都有叫佢哋畀啲意見,等我可以改進。」咁張衛健 (Dicky) 睇好你三年內喺紅館開騷,祥仔笑言:「進軍紅磡殯儀館咩!不過好多棟篤笑嘅奇才,譬如黃子華、張達明等,都係由伊館開始,等我儲多啲觀眾先再算。」

個騷有講啲政治成份及TSA云云,祥仔強調唔係挖苦:「只不過將舊事反映出嚟,啲題材重新講一次,只係講番件事,大家先有進步,而唔係挖苦,政府就好似一間公司咁,有唔同部門,大家要通力合作先會有一個業績出嚟,如果有唔完善嘅地方,大家拎出嚟講吓、改變吓,只不過係善意嘅提點,如果唔提點,可能會行錯咗軌道。」

沒有留言:

發佈留言