2015年3月12日星期四

【雜誌】朝花夕拾 - 吳國敬

日期: 2015年3月12日
來源: 壹週刊第1305期,豪語錄

朝花夕拾 - 吳國敬 (節錄)

魚販 - 「喂呢條新鮮靚喎,朋友見得我多便首先揀走。」

我引開話題:「後來轉換唱片公司更不順利,於是把發表慾寄託在寫歌給朋友唱?」
吳國敬說:「很早知自己紅歌唔紅人,我可以攞『最佳中文流行歌曲』卻不入選十大金曲。別想得太複雜,我就是為了餬口,亦冇諗過將好嘢留俾自己,反正冇碟出。最霉時,中一首歌(指被採用)收六千蚊夠交租,中兩首夠開飯,中三首就焗麵食時可以加多孖臘腸。
「我甚至沒想過為朋友度身訂做,啲歌多數由熟人唱,只因我像個魚販,喂呢條新鮮靚喎,朋友見得我多便首先揀走。張衞健成日幫我口,拉許志安和鄭秀文來, Sammi挑了《我們的主題曲》,於是我有了第一首作曲的金曲。

「好講運氣嘅。《愈吻愈傷心》起初冇人要,我唔服氣,趁成班朋友在何超儀家時播出來,鴉雀無聲,蘇永康說他要好了,捱義氣嗰種。結果呢?代表作呀,這行業邊有得解。」

理論上,作比唱更具技術含量,但吳國敬說,成名歌星自有公司安排大計,作曲家呢,靈感不到便生活成問題。他試過一口氣寫出一百首,又試過停產幾年。

環視人家的錄音室,吳國敬說:「 Mark Lui叻在穩定, keep住有 hit歌,我衰唔穩定。」


新秀 gathering愈來愈似家長聚會,拖男帶女了。

我說過要你快樂

開作品音樂會遇上兩難式,一方面技癢最好全部親身演繹,一方面唱他作品的粒粒巨星,嘉賓陣容比主角更吸引票房。吳國敬喜孜孜告訴我, Big Four兄弟必撐場,阿嫂 Sammi也來,還有 Kelly……「我唱一半便好。」

他甚至自己知自己事,將主持人身份推給張衞健。「 Dicky是我小學同學,他知我開 show便笑:『你講嘢呀?』係喎,由他幫我搞氣氛仲好。我二哥口吃,我也一緊張就條脷打結,怕講錯嘢,得失朋友。」

沒有留言:

發佈留言