1999年10月21日星期四

【網絡】一家感情好 細佬繼續拖阿嫂

日期: 1999年10月21日
來源: Dicky 批踢踢實業坊 www.ptt.cc

閉門一家感情好  張衛健細佬繼續拖阿嫂

日前張衛健女友張茜接受商台訪問時,健仔細佬Henry與這位準阿嫂又攬腰,又拖手,親密程度令人側目。

前晚張茜又和Henry一齊去UA金鐘睇《極度凶鱷》首映,兩人繼續手拖手出現,不知情者還以為他們是情侶。Henry說:「頭先佢同張衛健先至傾好耐電話,佢感情好好,我阿媽直情當佢係女咁錫!」既然兩人感情發展迅速,可有打算何時拉埋天窗?張茜說:「我自己不想這麼快,健仔雖然還沒有向我求婚,但在其他人面前就有提過。健仔稍後會拍《鹿鼎記》,如果我有機會演出的話,我最想做他的第七個老婆,因為小老婆會比較得寵!」

沒有留言:

發佈留言