2003年12月11日星期四

【報紙】阿梅突然缺席義賣籌款

日期: 2003年12月11日
來源: 明報

阿梅突然缺席義賣籌款

由明報周刊全力支持的「 梅艷芳現代女人心珍藏義賣籌款活動」 昨日在時代廣場舉行。梅艷芳臨時缺席活動, 只有一班圈中朋友— — 梁家輝、 蘇永康、 梁漢文、 張衛健與謝霆鋒撐場向市民呼籲。據梁家輝解釋, 由於天氣太凍加上病菌多, 阿梅是病人不宜出​​現太多人聚集的場合, 醫生與朋友也勸籲阿梅應休息保重身體。

昨晚, 時代廣場有近二百名歌迷和市民圍觀, 雖然派給傳媒的程序表上列明阿梅參與的出場序, 而大會公關在活動開始又聲言阿梅會出席及可跟阿梅做訪問, 但傳聞直到家輝在台上致辭時才知阿梅取消現身。家輝在台上解釋: 「 我希望大家唔好噓住, 我知大家等好耐, 雖然今晚主角阿梅唔會, 但希望大家體諒佢有病在身… … 醫生又叫佢休息多,同埋呢幾日天氣涼, 係唔一個患病人出現, 我都知大家有少少失望, 但阿梅講過, 希望我今晚盡力做好義賣, 去迎接一個有愛心聖誕節。 」 阿梅經理人Marianne 就坦言因為場地及空氣問題不主張阿梅出席。

一班出席好友和徒弟更上台義賣一些阿梅的私人珍藏和親筆簽名物, 當中最貴的三件是阿梅送出的私人物品, 價值一萬元, 最後由一位女士投得, 其餘的還有遠赴日本拍攝的寫真集和簽名T-shirt , 分別價值五百元和一千元。

活動後記者問家輝, 阿梅是否臨時不出席才邀請他們「 撐場」 ?他表示: 「 唔係, 我一早已經決定今日( 即昨晚) 支持阿姐, 係我一班朋友同醫生叫佢唔好, 等佢可以靜養! ( 大會好似唔知阿梅唔到? ) 淨係我圍內朋友知佢唔! ( 阿梅知唔知柯受良去世? ) 據我所知佢應該未知住, 我亦都唔希望呢排有任何事刺激佢, 但唔係刻意唔畀佢知。 ( 怕唔怕佢唔人會對佢病情有揣測? ) 如果大家唔揣測就唔會有揣測! 」

對於有報道指阿梅渴望拍攝張藝謀導演的電影《 十面埋伏》 , 他說: 「 做佢朋友梗係唔想佢咁操勞啦, 但接唔接拍就要佢自己決定, 佢成日覺得答應人就唔可以推人。 ( 佢病情點樣? ) 穩定, 暫時亦唔會做療程住。 ( 聖誕節會唔會開派對? ) 相信都會, 但希望唔好咁高調, 搞個細細聲派對。 」 至於今年十二月她會否出席演藝人協會週年晚會?家輝說: 「 因為今年改選, 而阿梅又係會長, 我又唔想佢咁操勞, 所以另行通知​​! 」

記者昨日致電阿梅經理人王敏慧, 她解釋阿梅缺席原因: 「 今日天氣凍, 好多人感冒, 怕阿梅會凍親同俾人傳染, 佢都係下晝先決定唔嚟,而家喺屋企休息緊, 佢身體冇問題。 」 問王敏慧阿梅可會辭演《 十》 片?她說: 「 佢等劇組通知, 重未決定。 不過, 阿梅近日俾朋友疲勞轟炸, 楊紫瓊同鍾楚紅都勸佢唔好去。 」

沒有留言:

發佈留言