2005年3月4日星期五

【報紙】安康上台澄清「緋聞」

日期: 2005年3月4日
來源: 蘋果日報

安康上台澄清「緋聞」

許志安( 安仔) 日前已完成三場紅館個唱, 不過前晚他特別為贊助個唱的保險公司再演一場, 免費讓他們的員工​​及客戶欣賞, 安仔邀請了蘇永康( 康仔) 出任嘉賓, 康仔母親也有捧場, 至於其緋聞女友黃丹儀則在台上彈琴。

與歌唱​比賽冠軍合唱

安仔與康仔在台上大談兩人之間的友情, 表現溫馨, 康仔說: 「 我們兩個男人成日在我屋企客廳傾偈, 半夜我阿媽去廁所見到, 不過阿媽唔好亂諗, 雖然我成年冇拍拖! 」 安仔馬上向康仔母親說: 「 你個仔我就唔知, 我肯定唔係, 如果張衛健同梁漢文去你度, 你就要睇住,我去你屋企咁多次都冇入過房。 」 惹得哄堂大笑。

前晚保險公司在台上舉行歌唱比賽, 結果曾主演安仔MV 的Jenny Ho 勝出, 更與安仔合唱《 會過去的》 。

沒有留言:

發佈留言