2005年5月8日星期日

【網絡】健仔心願起教堂

日期: 2005年5月8日
來源: 台長KKK

健仔心願起教堂

蘇永康近年主力內地發展,留意不少兒童冇書讀,於是捐出10萬元於山區興建小學,並以母親名字命名,作為最有意義的母親節禮物。好友們張衛健、許志安及梁漢文出力呼籲募捐,健仔透露曾祈禱若果大紅大紫便捐錢起教堂,如今是時候實行興建。

「潘燕嫦雁心希望小學命名典禮」昨日假奧海城舉行,蘇永康以贊助人身份出席,並捐出10萬元給雁心會於內地山區興建小學,康仔特別以母親潘燕嫦命名小學,更希望一年起一間學校。經理人黃柏高(Paco)、好友張衛健、許志安與梁漢文(Edmond)出席見證,並出力呼籲市民募捐,不少Fans邊捐錢邊要求偶像拍照簽名。


康仔表示,上月母親70大壽兼今日是母親節,故特別送上學校作禮物,因為母親對內地失學兒童十分關注。康仔於內地開拓市場一年,接拍不少劇集,平日接觸不少失學兒童,他說:「以前聽到多好人話內地兒童冇書讀,依家親眼睇到,我知道安仔曾經捐錢興建小學,所以便效法,第一間用媽咪個名,第二間叫蘇才,係爸爸個名,之後先用自己個名,希望一年起一間。」身邊不少好友出錢支持,張柏芝亦捐出三萬元。問到是否想當校監?他說:「我都三十有八,玩咗大半生,見到南亞海嘯,令我覺得要幫多啲人。(係咪會買少咗名牌去捐錢?)我會賺多啲錢幫人。」

張衛健稱讚康仔的母親節禮物是最珍貴的,他覺得康仔雖非十大最有錢藝人,但仍帶頭捐錢起學校是好榜樣。問到健仔會否起學校?他想了一想說:「我有賑災,其實我20歲時曾經祈禱,如果畀我紅嘅就起教堂,依家要做,我相信喺偏遠地方起。(你咁有錢咪起好多間?)唔好講呢啲。」Edmond就希望效法康仔興建小學。

有傳安仔以2000萬三年合約條件與東亞洽談,安仔即說:「今日康仔做主角唔講。(係咪真?)謠傳歸謠傳。(話你同助手『細佬』傳緋聞?)哈哈,佢係度。(澄清纒,唔係細佬點嫁?)佢嫁唔出唔關我事。」

Paco證實楊千嬅接拍杜琪峰執導新戲《哀悼乳房》,問到千嬅是否轉戰電影?他說:「專業藝人要作多方面發展。(千嬅父母好嚴?)套戲大膽極有限,要睇導演安排。(係咪想千嬅喺影后?)每個演員都有目標,有咪當鼓勵。」Paco覺得千嬅今次可以有新突破。

沒有留言:

發佈留言