2005年5月8日星期日

【報紙】蘇永康捐十萬重建內地小學

日期: 2005年5月8日
來源: 蘋果日報

賀母70大壽  蘇永康捐十萬重建內地小學

蘇永康最近捐了十萬元重建內地長沙一間學校,並以其母親潘燕嫦命名,作為母親節及她七十歲大壽的禮物。康仔昨日更與一班老友許志安和張健等在商場內籌款,齊齊做善事。

蘇永康的母親潘燕嫦上周七十歲大壽,康仔早前捐出十萬元重建內地長沙一間學校,並以其母親的名字為學校命名,作為母親節及她七十歲大壽的禮物。康仔昨日與一班老友許志安、梁漢文和張衛健等,在奧海城出席「潘燕嫦雁心希望小學命名典禮」。

成立助學基金

康仔說:「我爸爸媽媽當年都係新移民,知道內地讀書係好困難,我亦都親自去過一地方探訪,所以就決定捐十萬蚊幫手重建學校,聽日(即今日)係母親節,我媽媽上星期七十大壽,所以我就用佢個名潘燕嫦命名,當係送畀佢禮物。我希望每年可以起一間學校,第二間會用我阿爸個名蘇才命名,第三間先會用我自己個名,我重會成立一個助學基金,希望可以幫到更多人。」


左起:梁漢文、安仔、康仔、健仔和歐陽德勛齊齊在商場籌款。

健仔讚好榜樣

康仔昨日邀請了安仔、梁漢文及健仔等幾位老友一起向觀眾籌款,問健仔如何支持康仔?他說:「娛樂圈要數頭十個最有錢,點數都唔到佢,所以佢係一個好好榜樣。」健仔收入豐厚,問他可有做善事?他即口窒窒說:「唔好講呢D野(指收入),我都有賑災架!」 

此外,早前有指安仔向東亞娛樂招手,叫價二千萬簽三年約被拒,安仔對此說:「傳聞歸傳聞,今次主角係康仔,唔講呢D野!」 

沒有留言:

發佈留言