2007年7月13日星期五

【報紙】張衛健篤波贏丁俊暉

日期: 2007年7月13日
來源: 東方日報

張衛健篤波贏丁俊暉

張衛健昨日出席「 歐亞桌球大師挑戰賽2007 」 , 更有機會與「 中國桌球神童」 丁俊暉及“泰國球王”華達拿對壘, 因此他做足不少準備工夫。在兩位亞洲球王讓賽每次多打一棍之下,結果張衛健那隊以54比42勝出。




張衛健得知有機會與偶像丁俊暉( 左) 對打桌球, 早幾日已開始練波。

張衛健說: 「 佢係我超級偶像, 之前我專登飛去北京睇佢比賽, 今日仲特登著到好似結婚咁, 成套都係私伙, 不過條煲呔係蘇永康借畀我。 前晚我仲特登著曬成套衫去波樓試打兩個鐘, 今朝十點又去波樓試打, 就連個阿伯都問我咩事, 我咪同佢講, 因為我要同丁俊暉對打, 所以要warm up ! 我之前試過同佢師兄弟打, 除左開波打左一球之外, 其餘都係執波, 所以今日我諗都輸好多。 」

他說:“人一世物一世,這是好的經驗,不過最可惜今日是沒有單打和觀眾。”張衛健還自嘲沒有試過到大場地比賽,鬧出很多笑話。結果健仔在丁俊暉讓賽下, 以54 比42 勝出。