2007年8月10日星期五

【報紙】願代嘔代坐月 爆女友北京養胎

日期: 2007年8月10日
來源: 蘋果日報

願代嘔代坐月  爆女友北京養胎

張衞健與內地女演員張茜拍拖八年,最近盛傳張茜已懷有三個月身孕,但兩位當事人一直沒有承認消息,不過前晚健仔為新劇宣傳時終於透露口風,他聲言只要收視理想,就會認頭這件囍事,又肉麻地說深愛女友,願意代對方生仔及嘔吐。


(左起) 王晶、健仔、元秋及譚耀文前晚齊齊為新劇《盜海奇兵》宣傳。

張衞健的女友張茜早前辭演劇集《義本同心》,準備專心養胎,但上月底她在上海出席公開活動時,卻否認懷有男友的骨肉。前晚健仔與王晶、元秋及譚耀文等在尖沙嘴宣傳亞視下周一播出的新劇《盜海奇兵》,他揚言希望昨日可以掛上8號風球,那就不用回橫店拍《黃飛鴻》,記者於是問他是否想回北京見老婆,健仔即時說:「乜老婆呀?結婚生仔我唔急,校長(譚詠麟)年年25歲,我就年年20歲。」


亞姐曾敏獲健仔如此細心為她整理衣服,當然是受寵若驚。

返橫店搵奶粉錢

記者指健仔理應知道女友張茜以身體狀況為理由辭演劇集,他又沒正經地說:「我未收到通知喎!不過我係有心有力,深愛我伴侶,如果男人可以為女人生仔,我絕對願意代佢嘔,代佢坐月。」那麼張茜是否在北京養胎?健仔笑說:「養生!」被問到健仔母親會否恨抱孫時,他笑說:「佢冇所謂,不過媽咪已講明唔會幫我湊仔,因為佢唔想俾個孫阻住佢打牌。」


健仔終於露口風,默認張茜(右)懷孕,認真可喜可賀。

那麼張茜是否已經有喜?這時健仔才認真說:「等呢齣劇收視過10點,我會認頭啦,到時我會正正經經同大家講啦,跟住落我又要返橫店拍劇搵奶粉錢。」

不宜裝修嚇餐死

健仔透露現時母親與女友正在北京忙於處理新居裝修事宜,現場有記者指出家中有孕婦不宜裝修,健仔聞言即緊張地追問說:「係咩?係咩?咁對大肚婆有乜唔好呀?」當他發現自己情急說漏嘴後,立刻補充說:「我其實都唔係咁迷信。」

採訪、攝影:卓寶花

沒有留言:

發佈留言