2008年12月19日星期五

【報紙】出席梁漢文婚禮

日期: 2008年12月19日
來源: 都市日報

出席梁漢文婚禮

梁漢文(Edmond)與拍拖多年的女友林文慧(Karen)昨天拉埋天窗,於港島香格里拉酒店舉行婚宴,筵開36席。Edmond於下午約一時半獨自乘坐保母車抵達婚宴場地。而一眾「頂酒兄弟」如張衛健(Dicky)、許志安、蘇永康、吳國敬及陳奕迅(Eason)等,亦於下午三時許陸續到達酒店。

新郎哥Edmond率領一班兄弟壓陣,坐定定接受傳媒訪問。Edmond坦言心情緊張又興奮,他說:「好開心!但怕做漏東西。前一晚冇搞單身派對,反而同Karen食飯,知道她呢幾日都瞓得唔好。」是否決定提早「曳曳」呢?他續說:「一齊住埋十幾年,話冇都唔信啦!唔通只係掂手指?」

曾志偉與Dicky負責做司儀,Dicky漏了口風說自己前晚致電梁炳,點知新郎哥同寳寶(即新娘)去做腳底按摩減壓。問Dicky可有金句相贈?他說:「真真假假,成婚真心真意無花無假,自己是過來人,婚後二合為一,要互相配合,我會監察佢,指點佢如何做好老公。」對於倪震、周慧敏宣布婚訊,Dicky指兩人都是他的好友,能夠有完美結局咪好囉!

Eason全程笑容滿面,卻稱比自己結婚時更緊張。問他可會幫梁炳頂酒,Eason說:「我就係最驚呢樣,之前何超儀結婚,我去頂酒,點知過了第一圍,我只飲了一杯紅酒已暈陀陀,今晚都唔知點算。」對於倪震突然發表結婚聲明,Eason笑說:「嘩!今日咩日子呀?咁旺場?睇怕要恭喜埋陳志雲!佢擺齋宴呀嘛!我初出道時,周慧敏有讚過我。」至於吳國敬則表示一定唔會讓新郎哥飲醉,免得他搞到瞓地。

楊千嬅急急從北京趕返港,趕及出席6時的註冊儀式。她表示:「除禮金外,亦準備送一對杯給新人,讓兩人每逢紀念日都可以拿出來飲番杯。我係好易感動的人,見到今日梁炳結婚,我真係好開心,不過結婚不是潮流,我不會貪高興。」舉行註冊儀式時,Edmond卻因整個婚禮流程遲了,故有點緊張,還被許志安笑他緊張到滿頭大汗,行來行去。

沒有留言:

發佈留言