2012年6月26日星期二

【雜誌】紅與黑 - 蘇永康 (節錄)

日期: 2012年6月26日
來源: Face週刊第266期,面對面

紅與黑 - 蘇永康 (節錄)

在訪問前,我從同事口中得悉蘇永康性難測,而好兄弟梁漢文更如此形容他:「我覺得佢以前冇咁容易發脾氣,呢一兩年容易左。」害我在一個半鐘的訪問裡,如坐針氈。


蘇永康,許志安,梁漢文和張衛健於10年經組成Big Four開show,「事前大家傾好左咩都平均分四,大家咁高咁大,好多事就會易商量,減少爭拗。」


「我唔會無緣無故發脾氣,我第一次發脾氣應該係Big Four在仁濟第一次出場。我地排完隻舞第一次出街,仲有5分鐘要stand by,我同梁炳見臨出場想mark多次舞,但個兩個(許志安,張衛健)去左食煙,我走出去講埋粗口鏟佢地『仲有5分鐘要開沒波,仲食煙! 第一次on air,你地可唔可以緊張D呀!』佢地就死死氣掉左支煙入黎排(舞),但上台前我攬住佢地say sorry。我會發呢D脾氣囉,做朋友一定要係咁,唔係點做一世吧兄弟?」一個願打,幾個願捱,而的們旁人認真就輸了。

沒有留言:

發佈留言