2013年11月19日星期二

【粉絲】終於有粉絲偶遇啦~~!!

* 編按:
平常總會見到有些路人說在哪裡碰到他,又簽名又合照的,可是粉絲不知怎的總沒運氣,
所以看到這照片的時候是真的很開心很興奮! 絕對能夠感受到那份激動的心情!!!
其實我也不時會到尖沙咀和佐敦呀,只不過不是平日或下午時份之嘛.... >_<

日期: 2013年11月19日
來源: W  的微博及FB
地點: 佐敦老地方



今天非常超級開心,竟然偶遇我的至愛!
他今天和媽媽去吃麵,他見到我非常驚訝,問我怎麼會在這裡,
令我最意想不到的是問我還有沒有做糖水店,哈哈……
當我見到他的車子時已經呆了,再見到他時,我是非常激動的說!^.^

(轉自留言部份) 事發經過:

其實我無諗過會遇到佢,我只不過食完午餐行街去買嘢,喺路邊諗下去買唔買好呢?
點知望望下就見到架車同車牌熟口熟面,跟住就見到Dicky!

我開頭見到架車望個車牌,個車牌熟口熟面,之後架車經過就見到Dicky,
我開頭以為架車只係經過,點知停車泊位喎,我就等Dicky泊好車落車先叫佢,
佢第一個反應就係好驚訝,跟住仲問我你點解喺度嘅?
我話我住附近,落嚟食嘢,跟住佢就問我仲有無做糖水舖?
我話無喇,跟住佢話: 咁而家點呀? 我話: 無呀! 做住其他嘢先!
佢見到我個樣真係好好笑,我同佢傾咗一陣,佢就入咗去食麵!我喺門口等佢囉!

我喺佢食麵間嘢嘅對面馬路度等佢,順便幫佢睇車,張相係我同佢傾完影嘅,
我問佢12月30號個音樂會係咪會去,佢答係呀,但係唔知要做乜!
我就同佢講我哋買咗飛去睇,跟住佢俾咗[good]手勢我!
跟住佢就話入去同媽媽食麵,之後我話: 我哋12月30號見啦! 佢又再次俾[good]手勢我!

佢走嗰陣仲去隔離澳洲牛奶公司買凍奶茶飲,買完佢見到我就同我講拜拜就上車開車走!

沒有留言:

發佈留言