2013年11月24日星期日

【報紙】張衞健自揭家醜開導黃貫中

* 編按:
記得看過 / 聽過一篇報導 / 訪問,說他小時候很頑皮,連張媽媽也拿他沒辦法,
直到有天,張媽媽親手寫了一封信給他,閱畢他很感動,自始便生生性性。
大慨如此,記憶可能有誤,如果可以找回那篇就好了....

日期: 2013年11月24日
來源: 蘋果日報

張衞健自揭家醜  開導黃貫中: 放下的秘訣是Forgive

前Beyond成員、49歲嘅黃貫中(Paul),日前忽然於微博控訴爸爸家暴,自爆三兄弟年幼時,爸爸拎大菜刀一刀刀砍媽媽,依家更出手打朱茵,Paul忍無可忍下,鬧爆稱百行絕不能以孝為先,自嘲有垃圾基因嘅Paul更向爸爸警告:「若你想再打我老母,我老婆,我怕自己會變自己的殺父仇人!」揚言不惜大義滅親。

阿Paul寫道:「爸請原諒我,酒色女人都不是大問題,我可忍受,但你打媽媽,拿起大菜刀一刀刀砍,那時我們三兄弟才八到十歲,我無數次希望你會對媽溫柔一點,然後媽媽就原諒你,那多好!」、「可惜你偏是一個心胸狹窄,只會活在過去零丁點風光的色老頭,就算媽有錯過,她也為你生了我們三兄弟,也熬過不少了吧?跟你聊天幾乎每次你都把所有錯推在媽身上,把媽說成早死早着甚麼的,希望她死?」情況令人擔心。

但自寫完呢篇微博後,阿Paul同朱茵都未有現身。好兄弟葉世榮就懷疑是不是電影宣傳而已。

噚晚十一點幾,張衞健更新微博,寫道:「我爸多年前拋妻棄子,我媽當然是充滿了恨意!可是這種情緒維持了沒幾年,我們問起老爸的事情她都能從容回答,這就證明了她能放下! 放下的秘訣是Forgive而不是Forget!」似是開導緊阿Paul。


張衞健微博

健仔最疼愛是他的母親,爸爸當年離家出走,亦已不是秘密,健仔於多次訪問中,亦有談及爸爸。

有一次健仔說:「我呢一生人,最感激嘅係我媽媽,因為佢從來都冇放棄過我哋。我爸爸係行船嘅,喺我中二嗰年離開我哋,佢走當日,阿媽一直喊,十足十粵語長片咁。阿媽就問我哋三兄弟跟邊個,我哋齊齊答,當然係跟老母。阿媽當年只係三十零歲,佢絕對有權唔理我哋走去改嫁,但佢冇,反而好堅強咁養起頭家,周圍搵BB湊。當時湊一個B都有幾百蚊一個月,全盛時期我屋企有成六、七個B,我放學返嚟就幫手換片、開奶。煩0架,我食嘢佢哋又會走嚟搶,一日到黑嘈喧巴閉。」


健仔以自己同母親為過來人,隔空向黃貫中打氣。

健仔的媽媽余嘉碧已經75歲,早前遇溺昏迷,死過翻生之後,如今已經好番,侍母至孝嘅健仔雖然經常要返內地拍劇,不過一得閒就會陪媽咪,前日仲同媽咪去睇醫生順便行街,又一齊游水。沒有爸爸,但最重要有媽媽。

沒有留言:

發佈留言