2016年9月19日星期一

【報紙】自爆當年令安Mi二人翻撻

日期: 2016年9月19日
來源: 星島日報

張衛健自爆當年令二人翻撻 Sammi安仔齊否認:黐線

鄭秀文昨晚第3場紅館騷演出順利,老公許志安繼續出盡力揮動打氣棒,還有好朋友張達明、蘇永康夫婦等到場打氣。演唱會唱到中段《終身美麗》時,Sammi突然說:「好開心,好開心呀,我把聲清返啦!」觀眾都為她喝彩。接著唱《我們的主題曲》愈唱愈順,此時介紹神秘嘉賓張衞健(Dicky)出場,全場氣氛推至高潮。Dicky身為她老友當然很多料爆,先叫Sammi做老Sam。原來他們曾經在2000年TVB台慶劇《齊天大聖孫悟空》中合作過,Dicky演孫悟空,Sammi演觀音,她表示當時未信耶穌才可以扮演觀音。Dicky爆料:「我當時搵佢演出,話佢知蘇永康演東海龍王,許……志安演唐僧騎嗰隻馬喎!佢聽到個『許』字就雙眼發光,聽埋『志安』直情口吃添!佢話:『咁你問吓唐僧可唔可落地行,畀隻馬我騎吓呀?』我心諗,點會唔肯啫,唐僧邊個做?梁漢文呀,自己友,我出句聲,自己落地下,畀隻馬阿嫂騎啦!」Sammi大笑,他又說:「當時老細仲話:『你係唔係架,搵到鄭秀文嚟拍?我畀多500萬(元)!』結果佢嚟足3日,我乜都唔使做,只係日日對佢講『多謝』,斗零都唔使畀佢,老細嗰5球野(5百萬元)我就袋袋平安,家陣我住緊層樓你有份畀。大家睇到,我係一個飲水思源的人!」

之後Dicky一時形容Sammi「徐娘半老」,一時「風韻猶存」,搞到Sammi扮嬲怒睥他,他才改口「半熟人妻」,還解說:「半熟唔係一個貶義詞,係食家都知,半生熟最好食,食牛扒都要半生熟啦,咁都有人要全熟,重口味啲囉!」他笑言要開電影《半熟人妻》由Sammi主演,將之前收了的500萬片酬物歸原主,他說:「票房收得再開多部《全熟人妻之搵鬼睇》,鬼片,搵羅蘭姐演,羅蘭姐拍鬼片啱晒啦,點計都應該係全熟啦!」Sammi笑到收唔到聲,事後Dicky強調「純屬講笑」!


張衛健大爆Sammi與安仔當年翻撻原因。

Dicky本來想爆Sammi和安仔秘密,他得戚地說:「今時今日許生許太有咁美滿生活 ,我居功至偉呀!」全場歡呼,Sammi說:「關你咩事呀?」同時她索性除去高跟鞋,等Dicky慢慢講。他說:「小弟同老婆喺菲律賓搞咗一場為期三日兩夜婚禮,當時我哋分別邀請咗,當時仲係處於分手狀態的許志安同梁漢文嚟……」全場爆笑,Sammi笑到講不到說話,Dicky立即說:「我喺度澄清,許志安同梁漢文無野㗎吓,鄭秀文唔係煙幕!」他說:「我有理由相信佢哋就喺呢三日兩夜裹,就……成功翻撻!」Sammi立即否認:「黐線!梗唔係啦!唔關你事,你亂講!」Dicky說:「今日你哋開花結果,係咪應該當我老爺,斟返杯茶畀我?許志安喺唔喺度?」觀眾立即指住觀眾席的安仔,但Sammi卻說:「唔喺度!」安仔離遠大叫:「黐線!」Dicky轉向坐第一行的男觀眾入手:「喂,你出嚟扮住許志安先啦!試吓偷跳……條欄河,隔離你老婆?佢話OK喎,你嘥晒大好機會!如果畀著我呀,我……都唔制,我好愛我老婆㗎!」

Dicky愈講愈興𡚒,Sammi打算拉他落台,他不肯離開,說要唱首歌讓她換衫,但Sammi說:「我幾乎都請每個嘉賓唱歌,但係你,唔使啦!趕時間呀,超時罰錢!」Dicky不肯,說:「許太今時今日,一萬幾千過眼雲煙啦!(全場歡呼)我都未講完,仲有:『罰錢?我張衞健畀!』」拉拉扯扯後Sammi屈服,但她要點唱,說:「雖然我知你唱咗幾年首本名曲都係《足球小將》,走埠又係呢首,巡迴又係呢首,不過今晚特別想聽你另一首hit song,對我嚟講喺今次演唱會特別有意義《身體健康》!」她落台之後,Dicky意猶未盡繼續搞笑,又戲弄樂隊,全場笑聲掌聲都未停過!

沒有留言:

發佈留言