2016年9月18日星期日

【微博】Sammi 繼續加油!

日期: 2016年9月18日
來源: 張衛健  的微博

今晚台上所講的笑話純屬創作!大家開心就好!不用有任何遐想 當年鄭秀文拔刀相助幫我拍攝“齊天大聖孫悟空”,今晚她在紅館開演唱會叫我做嘉賓我又怎麼可能不去?今晚唱了一首歌,做了一段脫口秀,完全感受到粉絲們對Sammi的支持和愛也謝謝大家給我的笑聲和歡呼聲! Sammi 繼續加油!

日期: 2016年9月19日
來源: 鄭秀文  IG

Dicky, 幸好你快快澄淸台上所講嘅全部內容,全屬創作。否則我水洗都唔清呀!想當年你叫我客串,我明明是即刻答應,哪有嫌棄什麼呀!😂不過,你今日拔力相助,衷心多謝你。😊


比咗勁多鼓勵我嘅朋友們。❤️❤️😁😚🌹🎉










沒有留言:

發佈留言