2017年11月8日星期三

【報紙】張衞健偕妻張茜捧草蜢場

日期: 2017年11月8日
來源: am730

觀眾完騷不散場叫Encore 草蜢臨時開OT

「草蜢Live Goes On 世界巡迴演唱會2017」 前晚舉行第二場,好朋友張衞健與妻張茜亦有前來捧場,全場觀眾超級熱情,完騷後觀眾不肯離開,已經換衫準備離開的草蜢與工作人員,在樂迷的盛情難卻下,唯有開OT出台,繼續獻唱滿足觀眾。

草蜢在演出返回後台,樂迷即大叫encore,草蜢抵不住熱情,返上台再唱多兩首原本歌單沒有的《永遠愛著你》和《失戀》,雖然連燈光師都已收工,沒有射燈、沒有舞蹈員,但全場觀眾開著手機電筒大合唱,草蜢三子走到台邊與觀眾握手,又在台上感動地說:「今晚你哋令我哋好開心、好興奮!」唱完兩首歌後,草蜢一邊降落台下一邊大叫:「多謝!I Love You!」


多年好友張衞健,偕妻張茜捧草蜢場。

星期一返工樂迷唔願走

臨時Encore後,草蜢返到後台,蔡一智自爆剛才換衫換到一半衝返上台,他說:「我返到後台褲都換埋,紅館開晒燈,觀眾點都唔肯走,仲以為佢哋星期一返工,但原來佢哋唔制,結果我著住自己條褲上返台!」蘇志威坦言監製透過耳機表示超時,蔡一傑說:「佢哋真係好crazy!連燈光師都收晒工,和音都換晒衫!」蔡一智表示:「觀眾響應我哋開場時所講: 『你哋愈瘋狂,我哋愈crazy!』唔知之後啲觀眾會唔會都咁熱情呢?!」他們再次多謝觀眾熱情支持。

沒有留言:

發佈留言