2020年4月20日星期一

【報紙】張衞健吹水吹到記大過

日期: 2020年4月20日
來源: 東方日報

張衞健吹水吹到記大過

張衞健每逢有作品推出,例必掀起熱潮,惟經過時間洗禮,問到現時翻睇舊作會否打冷震?他以肯定的語氣說不會:「我永遠唔會留嘢,會拎晒喺嗰個時期張衞健最好嘅嘢出嚟擺入去,已經做到最好,又可能當時觀眾嘅接受程度低啲,覺得OK,哈哈!」

問到如何訓練到轉數快?他竟笑言只因多嘴:「細個相當鍾意駁嘴,但喺阿媽面前又唔一定駁出口,一駁條藤條就已經到。返學老師講書,我就喺隔籬搭嗲,有次老師問第一次世界大戰,我唔識答都舉手,喺度吹水、作嘢,老師愈聽愈唔對路就記大過。」自認曳學生的他,卻又同時深得老師喜愛:「測驗考試都好好,唔係我聰明,而係真係有讀書,所以佢哋對我係又愛又恨。」

============================================================


沒有留言:

發佈留言