1999年11月1日星期一

【報紙】蘇永康《愈寫愈開心》專欄

日期: 1999年11月1日
來源: 蘇永康《愈寫愈開心》專欄

“老死”蘇永康眼中的「不死野草」張衛健

呢排張衛健紅到發紫,再一次證明佢拍劇好過唱歌!有睇過我同安仔演唱會都會發現,佢依家唱《足球小將》同13年前一模一樣,毫無進步,就知佢的天分係在演戲方面。

由92年到今日的《方世玉》,睇到Dicky的另一份毅力。佢係山邊生長的一棵野草,在任何環境下都生存到。 95年佢去台灣娛樂界發展,好快就紅,不過做過一輪唔係好愉快,就返回大陸拍劇。初頭佢話好辛苦,但唔使幾耐就適應環境,猛話北京有好多好野食,有好多野玩。其實只要有空氣、水同陽光,張衛健都會活得龍精虎猛。

草好易踩低,但踩唔死!睇佢由TVB出身,每次起完就跌,跌完又起,其實唔係佢唔想Keep住個勢,但硬係有好事多磨。好彩佢生命力特強,所以成班朋友之中,最唔使擔心佢。

自從窮過之後,Dicky好識得分配佢的財產,97年佢搵到米,就買車買樓,跟住返回大陸成年繼續搵銀。時值金融風暴,佢每次打電話落黎就聽到樓價股市大跌的消息,嚇到佢有一排唔敢搵我,費事心煩。

Dicky (張衛健洋名) 最令我敬佩,唔係佢經常在演藝界創出奇,而係佢確實好顧家!

88年我開始對得多,先知道佢因為自己讀得書少,好想兩個細佬讀多點書,所以壓力好大。有次佢要「死」五萬蚊出黎交學費,逼住去做秘撈。那時佢係華星第一個做秘撈的人,全靠佢帶頭,我至敢出去搵食。而Dicky為了籌多些錢,竟然每晚走上深圳登台。有陣佢日頭拍完劇,就即刻去九龍塘搭火車過關去深圳,唱完之後等幾粒鐘,第二朝一開關就搭頭班火車落黎,然後番無線開工,每日如是!有次佢同我講:「我真係頂唔順?!我尋日在九龍塘火車站喊,覺得唔知為乜,賺到了錢又唔係我的,又咁辛苦……」但講完第二日又上過去。

對我來講,佢的行為簡直系匪夷所思!因為自己冇家庭負擔,好難想像佢有幾大壓力,只係覺得佢咁做法點頂?但我記得有陣佢同我出來飲茶,依然經常講笑搞氣氛,表​​面上完全冇唔開心,唔想身邊的朋友同屋企人擔心。

而Dicky同阿媽的感情亦都羨煞旁人,佢兩母子完全冇代溝,我們去卡拉OK劈酒,伯母都會來劈埋一份,同我們玩埋一堆。 Dicky去大陸拍劇,無論點忙都會特登抽時間返香港同阿媽食餐飯,而且次數都幾頻密。 Dicky咁孝順,點到你唔敬佩!

張衛健話張茜令佢噴血、宣萱令佢出血,冇錯! Dicky(張之洋名)每次拍拖都係一發不可收拾,成個人都訓曬落去個隻!佢對每個女朋友都忠心不二,就算有好正靚女仔撩佢都唔會動心,呢樣真好難得,細佬都甘拜下風。

Dicky係第三屆《新秀》冠軍,我就參加第四屆。我在排練時,身為前輩的佢成日來教路,識冇幾耐就已經叫我們出街玩。我開頭唔明佢點解咁熱心,但後來發現,因為我們班人之中,有一個女仔叫江欣燕!那時欣欣(江之暱稱)得18歲,好細個,所以佢媽咪唔係好想佢咁早拍拖。而我咁就住在欣欣隔籬,有​​人就借我過橋追女仔!每次去完街之後,Dicky都會送我們返屋企,但係要我坐車頭,佢同欣欣就坐後面。欣欣媽咪殺落來的時候,見到我都度個心都定了。

至於宣萱,我唔熟佢,淨系知道95年Dicky同佢分手時,Dicky傷得好重好重!我未見過張茜,但佢一定有過人之處。因為我以為Dicky經過重傷後,唔再敢拍拖。估唔到佢又訓「曬」落去,又話結婚又話生仔。雖然佢平時把口咁衰,但用情絕對專一,而且非常顧家,做佢老婆一定穩陣到癲!

沒有留言:

發佈留言