2000年5月28日星期日

【報紙】 張衛健無懼女友呷醋

日期: 2000年5月28日
來源: 太陽報

張衛健無懼女友呷醋

昨日張衛健與女友張茜,聯同朱茵和陳法蓉為新劇《小寶與康熙》宣傳,張衛健盛讚此劇乃他自《西遊記》及《方世玉》後最滿意之作,雖然不敢自誇比梁朝偉演「韋小寶」更出色,但相信能給觀眾帶來驚喜。

早前有傳聞指拍《小》劇期間,張茜經常呷林心如醋,對此張衛健笑說:「佢個個都會問,有排我同朱茵多對手戲就話『朱茵好靚喎。』(咁你點答?)係呀,朱茵好靚呀,唔係點做一線女主角。」他又表示,若要他回答張茜說「你傻啦,我淨係愛你一個」這些纏綿說話,他就說不出口。

另一邊廂,張茜卻否認呷醋說:「邊有佢講到咁嚴重喎,佢都唔畀我拍Kiss戲啦。不過自從我
同佢拍過Kiss戲,真係冇再拍過,但係如果劇情需要,我都會照拍。」

沒有留言:

發佈留言