2000年5月28日星期日

【報紙】張衛健張茜公開打情罵俏

日期: 2000年5月28日
來源: 東方日報

張衛健張茜公開打情罵俏

張衛健與張茜昨日以情侶檔上場為電視劇《小寶與康熙》宣傳,健仔更笑言劇中眾多老婆當中,拍親熱戲演得最自然是張茜。他說:「有時同女演員拍親熱戲,都要就一就位,同佢拍就唔使囉,摸錯少少都唔會怪我。」問到二人何時結婚?張茜笑指是很長遠的事,但健仔卻笑道:「我最近感冒未清又燥熱,睇緊中醫,醫番好先諗結婚啦! 」

日日呷醋

有說健仔今次演「韋小寶」靚老婆眾多,張茜日日呷醋,雖然張茜不認自己是醋埕,只說有少許擔心,但健仔笑謂:「我同邊個拍完戲,佢就問個靚唔靚咁囉,我會答話朱茵好靚、林心如都好聰明,但係我就一 定唔會話〖傻啦,我只係愛你一個〗,我講唔出!」

沒有留言:

發佈留言