2001年9月10日星期一

【報紙】玩盡「瘦搵」「老鼠安」

* 編按:
原來有為Sammi擔任嘉賓.... 想看呢。果然咁多年以來都係「戀情代言人」呀。

日期: 2001年9月10日
來源: 星島日報

張衛健玩盡「瘦搵」「老鼠安」

許志安為鄭秀文演唱會任首場嘉賓打響頭炮後, 第二場個唱就輪到張衛健坐鎮, 貪玩的健仔又怎會放過這個戲謔Sammi 和安仔的機會。

張衛健一出場, 先與Sammi 合唱安仔的《 愛你》 。而Sammi 亦表現得很熱情,既主動上前拖手, 更緊緊地擁抱, 比「 好朋友」 安仔只是握手和碰碰肩膊明顯親熱得多。健仔先來一招玩踢爆, 說: 「 之前Sammi 問我唱乜歌, 話最好唱許志安D歌, 你知啦, 演唱會通常歌手係升上台出場, 當大家一見到我個光頭就知一定唔係安仔。 不過anyway其實都係一樣。 」 Sammi 立即大叫: 「 咩呀! 咩呀! 」 健仔又繼續搞笑地說: 「 阿阿阿邊個、 阿『 瘦搵』 ( 秀文的國語諧音) , 我呢就好歡欣, 見到你有咁好成績, 終於見到阿『 瘦搵』有番少少肥肉, 增肥成績咁理想, 真係值得鼓掌, 肥豬腸! 」令Sammi笑到冇法反駁。

「唔好再問我係咪分手」

但健仔還未罷休:「 我非常感激阿『 瘦搵』 你請我做嘉賓,更加更加感激、係好感激可以同你一齊唱佢( 安仔) 的歌。 」說時還抵死地用手掩眼,裝出一副感動得快哭出來的模樣,並說:「 我太激動喇!不過你可唔可以幫我叫佢地唔好再問我你地係咪分手真係好煩呀!」不但全場大笑, 連Sammi 都只懂笑罵: 「 好乞人憎呀! 你唔好唱《 足球小將》 , 我隊band 唔識彈。 」 健仔即回應: 「 得啦! 我唱《借你耳朵聽老鼠安》 。 」 連安仔的花名都搬出來, 引得觀眾個個笑到拍爛手掌。

沒有留言:

發佈留言