2001年10月15日星期一

【報紙】張衛健否認驚到嘔

* 編按:
小朋友的後應很正常呀~~ 換了是我也只會看著你呀哈哈哈。

日期: 2001年10月15日
來源: 星島日報

張衛健否認驚到嘔

張衛健昨日應新城電台邀請, 參加「 九月愛飛行」 活動, 帶同一位由內地來港的小朋友齊齊乘飛船, 欣賞香港的美景, 同行的還有DJ 顏聯武。

一向有畏高症的健仔, 笑言命仔緊要, 所以一上飛船就第一時間為自己和小朋友扣好安全帶, 兜了半個小時回來, 記者走上前預備做訪問, 豈料他一落地就十分搞笑話: 「 等陣再講, 我好想去廁所! 」 。

說到坐飛船的感受, 他即「 埋怨」 道: 「 我以為飛船係慢慢上升, 點知原來速度都好快, 上到去仲要就記者有好角度影靚相, 飛船在空中掟兩個大彎! 」 健仔本來撘住那位小朋友, 等佢唔使緊張, 點知最後變成自己驚到捉實小朋友的膊頭。

健仔話: 「 真係開得好快呀, 算啦, 唯有做犧牲品囉。 」 健仔就否認驚到嘔, 或者暈曬浪, 又道: 「 我諗住讓位小朋友坐在外面,等佢可以睇多D風景啦! 點知佢睇住我仲多過睇風景, ​​哈哈! 我已經不停提醒佢, 呢個係佢一生最美麗回憶, 佢都唔理, 係咁望住我,哈哈。 」

健仔謂自細​​的夢想是做足球員, 曾被看中做守門員, 當年仇志強更加教過他兩招, 不過後來因高度有限而打消念頭。這次坐飛船後, 發覺好自由好好玩, 他想學已故的喬宏叔駕駛飛機, 體驗自由自在的感受。

記者問到同坐飛船的小朋友感受如何, 他說:「 唔驚呀, ( 在上面和健仔做D乜? ) 問佢IQ 題考下佢, 考佢咩? 唔講啦,又要人講多次。 」

沒有留言:

發佈留言